تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت روز خبرنگار

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در پیام جلال قلعه شاخانی آمده است: هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار فرصت مغتنمی را فراهم آورد تا تلاش و ایثار فرهیختگان حوزه آگاهی بخشی جامعه و صاحبان قلم را که با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند، ارج نماییم.

روزنامه نگاران یکی از مهمترین پایه های توسعه  هر استان و کشور محسوب می شوند و با انجام رسالتی که بر عهده دارند، مقدمات رشد و توسعه پایدار جامعه را فراهم می کنند.

خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم است.

این اداره کل به عنوان دستگاه متولی امور رسانه و مطبوعات، حمایت مستمر از اصحاب رسانه و در زمینه تحت پوشش قراردادن خبرنگاران و بهره مندی از بیمه های ثابت و تکمیلی، حمایت رشد کمی و کیفی مطبوعات محلی استان، حمایت مالی از مطبوعات محلی از طریق یارانه و ارسال آگهی های های دولتی ، ثبتی و دادگستری را وظیفه خود می داند و در راستای تحقق این اهداف بیش از پیش تلاش می کند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی و اصحاب رسانه که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..