تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای قم

درخشش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای قم به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛کریمیان،مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:خانم شیما کرمیانی،خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قم رتبه برتر بخش استانی گزارش های خبری چهارمین جشنواره تجلیل از خبرنگاران برتر رسانه ها و فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت را از آن خود کرد.

وی افزود:یک هزار و ٣۵٠ اثر از ٧٣۴ رسانه در بخش خبر، گزارش، یادداشت، مقاله، مصاحبه و بخش فیلم و عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که خانم کرمیانی  در این جشنواره در بخش گزارش های خبری مراکز استان ها حائز رتبه برتر شد.

 کریمیان بیان کرد: در گستره استانی ۴٧۴ نفر شرکت کننده با ٨٣١ اثر و در گستره کشوری نیز ٢۶٠ نفر شرکت کننده با ۵١٩ اثر و در بخش فضای مجازی نیز با ٧٠ نفر شرکت کننده ٩٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که امروز از تمام برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف تجلیل شد.

این مراسم در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ش

برترین های چهارمین جشنواره ایثار و شهادت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..