تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک آیت الله سعیدی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک آیت الله سعیدی به مناسبت روز خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛متن پیام تبریک آیت الله  سعیدی به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم


"ن والقلم و ما يسطرون "


هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید سرافراز محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نامیده شده است، روزی که یادآور مجاهدت زنان و مردانی حقیقت‌طلب است.


عصر کنونی؛ دوران تبادل داشته‌ها و انتشار سریع اطلاعات و اخبار است و در این میان، جامعه‌ای توسعه‌یافته معرفی می‌گردد که بتواند در کنار مؤلفه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، بر معیار آگاهی بخشی عمومی، اطلاعات و درواقع عنصر مهم دانایی تأکید کند. در این عرصه، رسانه‌ها و به‌ویژه اصحاب خبر و اطلاع‌رسانی با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات، نقش محوری بر عهده‌دارند.


سفیران خبر؛ در عصر ارتباطات و تعاملات انسانی، تصویری روشن از دهکده جهانی برای ساکنان کره خاکی به ارمغان آورده‌اند که برجسته‌ترین نماد حضور آن‌ها اگر دیروز صرفاً روزنامه، رادیو و تلویزیون بود، امروز با سرعتی خیره‌کننده، جای‌جای صفحه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر آن افزوده‌شده و رسالت هر خبرنگار متعهد را صدافزون کرده است.


خبرنگار چون دیده‌بانی صادق و امانت‌دار، با چشمانی بینا، زبانی صادق، صریح و گویای مردم، همواره رسالت خود را از دریچه "تعهد" ، "صداقت" و "امانت‌داری" تعریف می‌کند.


امروز خادمان این آستان کبریایی سعی و تلاش خویش را در جهت بسترسازی برای حضور مؤثر تلاشگران عرصه قلم، خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، عکاسان و تمامی خادمان باوفای رسانه‌ای حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام معطوف داشته‌اند و با عنایات این بانوی بزرگ شاهد درخشش و نشر مفاهیم قرآن و اهل‌بیت صلوات الله علیهم اجمعین، از این بارگاه نورانی ، به میزبانی رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری، مکتوب و فعالان عرصه مجازی هستیم.

با ادای احترام به همه تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی، این روز عزیز را به خبرنگاران و طلایه داران این جبهه تبریک و تهنیت می‌گویم و از جد و جهدشان در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مسئولانه تقدیر و تشکر نموده و یاد و نام همه شهدای خبرنگاری که صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدس و افتخارآفرینی‌های شکوهمند مردم غیور ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف ثبت و ضبط کرده‌اند را گرامی می‌دارم.


توفیق و ادامه خدمت با بصیرت در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم

انتهای پیام/ش

پیام تبریک تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت  روز خبرنگار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک آیت الله سعیدی به مناسبت روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..