تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مراجع قضایی به پرونده تبانی فوتبال

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1397/05/16 شناسه خبر: 1395545

رای نهایی کمیته اخلاق درباره اتهام تبانی در لیگ یک

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال راجع به پرونده رسیدگی به شکایت باشگاه خونه به خونه بابل اعلام رای کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، باشگاه خونه به خونه بابل پس از پایان مسابقات فصل 97-96 لیگ دسته اول اعلام کرد در هفته آخر این رقابت‌ها تیم نساجی مازندران با تبانی برخی بازیکنان راه‌آهن و اتفاقات غیر فوتبالی توانسته به برد پُر گل برسد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد و در سه ماه اخیر به طور جدی پیگیر شکایت خود بوده است.

مسؤولان باشگاه خونه به خونه که شکایت خود را در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دنبال کردند ولی نتیجه خاصی به دست نیاوردند، حالا شکایت رسمی خود را باید در مراجع قضایی پیگیری کنند.

در یک هفته اخیر فایل صوتی عرفان طاهونی، بازیکن فصل گذشته راه‌آهن مبی بر اینکه اعلام کرده بود از طرف باشگاه نساجی به او پیشنهاد دریافت 70 سکه داده شد تا بازی را به نفع حریف قائم‌شهری خود تمام کند، حواشی زیادی به وجود آورده بود و باشگاه خونه به خونه با اعتراف این بازیکن امیدوار به تصمیم‌گیری مجدد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بود و تقاضای بررسی دقیق این پرونده را داشت.

اکنون کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای درباره موضوعات و اخبار مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی و انتشار برخی فایل‌های صوتی مبنی بر دریافت یا پیشنهاد وجه از سوی بازیکنان فوتبال و اشخاص متفرقه قبل از دیدار دو تیم نساجی و راه‌آهن، اعلام کرده:

«با توجه به اینکه موضوعات منتشرشده جملگی واجد وصف مجرمانه و حقوقی است و صرف ارائه این قبیل فایل‌های صوتی و اسناد کفایت اثبات تبانی برای مسابقه فوتبال را نمی‌کند، لذا به شاکی پرونده(مدیران باشگاه خونه به خونه بابل) اعلام شده است با طرح شکایت در مراجع قضایی ذی ربط، درخواست رسیدگی به این قبیل موضوعات را مطرح کرده و در صورت اثبات، تصمیم مراجع قضایی را به‌عنوان ادله خود به این کمیته ارائه کنند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در روش‌های ارزیابی ادله خاص و محدودی دارد و ارزیابی ادله مذکور از صلاحیت این کمیته خارج است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، بر اساس نظر کارشناسان و اهل فن و استعلام از مراجع بین المللی،تاکنون دلیلی بر وقوع تبانی در این مسابقه به میان نیامده است.

پرونده کماکان مفتوح به رسیدگی است و به شاکی مهلت داده شده تا ادله قانونی خود را معرفی کند.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مراجع قضایی به پرونده تبانی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..