تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب برگزار شد

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت صنایع آذرآب، با حضور بیش از 55 درصد سهامداران شنبه 31 مرداد 97 در سالن اجتماعات پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در این نشست پس از استقرار اعضاء هیات رئیسه مجمع متشکل از احمد قلعه بانی رئیس، علی شیخ زاده مدیرعامل، جواد صفاپور و احمد نمازی به عنوان ناظر، علیرضا آقایی حسابرس و محمد جابری دبیر جلسه، بندهای مندرج در گزارش حسابرس قرائت و قلعه بانی عضو هیات رئیسه تکالیف مربوط به بندهای مطرح در گزارش را با کسب نظر هیات رئیسه و سهامداران جمع بندی و ابلاغ کرد.

قلعه بانی رئیس هیات مدیره شرکت آذرآب همچنین بر ضرورت رفع موانع و مشکلات پیش روی شرکت، تاکید و اظهار کرد: متاسفانه مشکلاتی در گذشته شکل گرفته که ناشی از عوامل مختلف بوده و باید با کمک همه ذینفعان، این مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

قلعه بانی حفظ حقوق سهامداران مختلف شرکت اعم از سهامداران عمده و جزء را هم مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیریت جدید شرکت باید با در نظر گرفتن همه جوانب قانونی و نیز در تعامل با همه عوامل موثر در فعالیت شرکت، از جمله تامین کنندگان مواد اولیه، سازمان امور مالیاتی، تامین اجتماعی، بانک ها و کارفرمایان، ضمن پیشبرد برنامه های توسعه ای شرکت، تلاش لازم را برای حفظ و ارتقاء ارزش سهام سهامداران شرکت، به عمل آورد.

رئیس هیات رئیسه مجمع عمومی صنایع آذرآب، سپس صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96شرکت را تشریح کرد که با کسب نظر از سهامداران، مورد تصویب قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت نیز با قرائت گزارش فعالیت های هیات مدیره در سال مذکور، با تشریح مشکلاتی که شرکت در سال 96با آن مواجه بوده ، گفت: مدیران جدید شرکت برای فائق آمدن بر این مشکلات و هدایت شرکت به مسیر اصلی مبتنی بر اصول مدیریتی و تعامل با سازمان ها و شرکت های طرف قرارداد، اقدامات متعددی را از بدو قبول مسئولیت، شروع کرده اند.

شیخ زاده افزود: رایزنی با کارفرمایان طرف قرارداد با شرکت به منظور حفظ قراردادهای موجود، مذاکره به منظور جلب نظر کارفرمایانی که اقدام به خلع ید پروژه ها کرده بودند، حضور در 15 پیش ارزیابی و مناقصه متوسط و بزرگ در صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع معدنی، پیگیری وصول مطالبات پروژه ها ازطریق انجام تعهدات قراردادی، ارائه تضامین بانکی و تضامین شرکتی، ساماندهی وضعیت مالیاتی شرکت از طریق مذاکره با سازمان امور مالیاتی، ساماندهی بدهی به سیستم بانکی و استمهال تسهیلات سررسید شده و سامان دهی بدهی به سازمان تأمین اجتماعی، از عمده فعالیت های شرکت با رویکرد جدید است.

وی در خصوص نماد شرکت در بورس اوراق بهادار نیز اظهار داشت: با توجه به دست آوردهایی که در این مدت حاصل شده است این امیدواری وجود دارد تا نماد شرکت صنایع آذرآب که از ابتدای تیرماه سال 1396 بدلیل انحراف اطلاعات واقعی سال 95با بودجه پیشنهادی و نیز بدلیل عدم تائید صورت های مالی سال مذکور و عدم تائید گزارش حسابرس ویژه تاکنون باز نشده است با ارائه گزارش سال 96بازگشایی و معاملات سهام شرکت رونق یابد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به عدم وجود شفافیت در صورت های مالی سنوات گذشته، تصریح کرد: شرکت صنایع آذرآب با ارائه، افشا و انتشار صحیح و به موقع اطلاعات از طریق سازمان بورس اوراق بهادار به سهامداران و بازار سرمایه، تلاش خواهد کرد تا مناسب تر از گذشته اطلاعات را به سهامداران و فعالان بازار سرمایه برساند تا در تصمیم گیری ها از اطلاعات مفید استفاده شود.

شیخ زاده در خصوص رویکرد شرکت در حوزه توسعه فعالیت های بازرگانی، گفت: سیاست مدیریتی شرکت در این حوزه، کاهش ریسک ناشی از نقل و انتقالات وجوه، کاهش هزینه انتقال وجوه، جلوگیری از نوسانات و تسعیر نرخ ارز و تعاملات با سیستم بانکی در گشایش اعتبارات اسنادی داخلی است تا بدین ترتیب روند سودآوری شرکت را تقویت کند.

شیخ زاده به رویکردهای شرکت در تعیین اهداف و سیاست های کلان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: متعادل کردن کلیۀ استراتژی های شرکت اعم از توسعۀ نیروی انسانی، تکنولوژی، تحقیق و توسعه و غیره به جای رویکرد منحصر به تولید و تدارکات، جهانی کردن شرکت در بلندمدت با پر کردن شکاف های موجود، تبعیت از معیارهای استراتژیک بازار و کسب فرصت های تجاری محیطی و گسترش منطقه ای و بین المللی در عرصۀ صنعت سنگین، از مهمترین اهداف تبیین شده شرکت است.

وی افزود: اهداف کیفی و بلندمدت شرکت آذرآب ناظر بر رشد و توسعۀ تکنولوژیک با محوریت بخش انرژی، پتروشیمی، معادن و فلزات، تقویت توان تکنولوژیک در جهتِ ساخت داخل، خوداتکائی داخلی به منظور کاهش وابستگی کشور و صنایع مرتبط، ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی، طراحی، مهندسی و تحقیقاتی و بازنگری در ساختار بازرگانی، بازاریابی و صادرات شرکت و ایجاد دپارتمان های لازم در زمینه های مذکور است.

خاطر نشان می شود: جلسه اول مجمع عمومی شرکت که در تاریخ 13 تیرماه 97 در اراک تدارک دیده شده بود به دلیل عدم دستیابی به نصاب لازم برگزار نشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع عمومی شرکت صنایع آذرآب برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..