تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیپور: بهترین‌های تیم‌های سپک تاکرا آسیایی هستند

علیپور: بهترین‌های تیم‌های سپک تاکرا آسیایی هستند/برخی ورزشکارانمان برای نخستین بار فضای آسیایی را تجربه می‌کنندمحمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در گفت و گو  به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مورد تیم اعزامی سپک تاکرا به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: ما یک تیم 15 نفره که شامل 12 بازیکن و 3 نفر اعضای کادر فنی می شود را به اندوزی اعزام می کنیم.

او افزود:  با توجه به نتایجی که تیم سپک تاکرا در سال های اخیر در جام جهانی و مسابقات مختلف گرفته است شرایط ایده آل و خوبی برای تیممان  به وجود آمده است. سپک تاکرا جزو رشته هایی است که بهترین های دنیا در این رشته، آسیایی هستند. زادگاه و مقر اصلی این رشته در کشورهای شرق آسیا است. به همین علت کار ما بسیار سخت می شود چون همه ی کشور های شرق آسیا در این مسابقات مدعی هستند.

به تیم ملی سپک تاکرا کشورمان در بازی های آسیایی امیدواریم

او در مورد شرایط تیم ملی سپک تاکرا ایران در مسابقات آسیایی ادامه داد:ما در دو بخش چهار نفره (کواد) و تیمی (ایونت) در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می کنیم. با تمام تلاش هایی که صورت گرفته است شخصا به موفقیت تیممان بسیار امیدوارم. بیش از 3 ماه است که اعضای تیم ملی در اردوهای آماده سازی به سر می برند. در اردوی اخیر تیم یکی از باشگاه های برتر کشور مالزی که قهرمان لیگ این کشور نیز بوده را به ایران آوردیم. الان حدود 10 روز است که این باشگاه در ایران حضور دارد و همراه تیم ملی کشورمان تمرین می کند. مالزی جزو تیم های قدرمند آسیا حساب می شود و حضورشان قطعا به ما کمک خواهد کرد. امکانات و شرایط تمرینی تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

برخی ورزشکارانمان برای نخستین بار فضای آسیایی را تجربه می کنند

علیپور اضافه کرد: این اولین باری است که تیم ملی سپک تاکرای کشورمان با این تعداد نفرات در مسابقات آسیایی شرکت می کند و نمی توان آن را با رشته هایی که بیش از 10، 8 یا 5 بار در مسابقات آسیایی حضور داشته اند مقایسه کرد. به همین علت پیش بینی اینکه چه نتیجه ای بدست خواهد آمد سخت است. نمی توانم بگویم تیم ما در این مسابقات مدال بدست می آورد یا خیر چون بسیاری از بازیکنانمان برای اولین بار است که در جو مسابقات آسیایی قرار می گیرند و تجربه زیادی ندارند.همین که ورزشکارانمان سعی و تمام تلاش خود را بکنند، نتیجه ایی که بدست می آورند قابل قبول است. با این حال ما امیدواریم در این مسابقات بتوانیم یک مدال بدست آوریم. اگر این اتفاق بیافتد ما و ورزشکاران جوان ما در این ورزش نسبت به آینده امیدوارتر خواهند شد و شرایط این ورزش در کشور بهبود خواهد یافت.

هدف اصلی تیم ملی پاراگلایدر شرکت در مسابقات و کسب تجربه است

او در آخر در مورد حضور رشته پاراگلایدر در مسابقات آسیایی جاکارتا توضیح داد: یکی دیگر از رشته های ورزشی که از فدراسیون انجمن های ورزشی به مسابقات آسیایی اعزام می شود، رشته پاراگلایدر است. وضعیت این ورزش در کشور ما بد نیست ولی تا به حال در این رشته ورزشی تیم ملی نداشته ایم. برای اولین بار است که پاراگلایدر جزو رشته های ورزشی مسابقات آسیایی قرار گرفته است. ورزشکارانی که به شکل رنکینگی و آزاد به جام جهانی و مسابقات مختلف رفته اند مقام های خوبی بدست آورده اند. این تیمی که قرار از به مسابقات آسیایی اعزام شود اولین تیم ملی ایران در رشته پاراگلایدر است که به شکل رسمی تشکیل شده است. هدف اصلی ما بیشتر شرکت در مسابقات و کسب تجربه بیشتر است. بیش از دو ماه است تیم پاراگلایدر ما در حال آماده سازی خود است. این تیم شامل 3 ورزشکار و یک سرپرست- مربی است. هم در قسمت انفرادی و هم در قسمت تیمی در این مسابقات شرکت خواهیم کرد. همین که این ورزش از ایران در مسابقات آسیایی نماینده داشته باشد و بتواند جایگاه این رشته را در کشورمان بالا ببرد ما را نسبت به آینده این رشته امیدوارتر می کند. نمی توانیم در این رشته قول مدال بدهیم.

بیشتر بخوانید:

صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد

الهه احمدی پرچم دار کاروان ایران در بازی های آسیایی شد

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اوج شکوفایی ورزش بانوان خواهد بود

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیپور: بهترین‌های تیم‌های سپک تاکرا آسیایی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..