تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید علی صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در نشست خبری درباره حضور زهرا نعمتی دربازی‌های آسیایی گفت: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین و از افتخارات فدراسیون است و با توجه به صحبت‌هایی که صورت گرفت این ورزشکار در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود و پس از بازگشت از این رقابت‌ها وارد اردوی تیم پاراتیروکمان شده و برای حضور در بازی‌های پارآسیایی آماده می‌شود.

صمیمی بیان کرد: یکی از مهمترین رویداد‌های سال ۹۷ حضور کاروان ایران در بازی‌های پارآسیایی است که پیش از این به این موضوع رسیدگی کردیم و تمام تیم‌های ملی که قرار است به این مسابقات اعزام شوند دوره‌های آمادگی را پشت سر گذاشتند تا ۱۰۰ درصد آماده شوند.

او ادامه داد: رویداد مهمی را در بهمن ماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در پیش داریم و قرار است حدود ۶۵۰۰ ورزشکار خانم و آقا در سه رده جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت بپردازند تا در کنار این گرامیداشت بتوانیم استعدادیابی لازم را انجام دهیم.

صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد

حضور مسئولان IPC در جشنواره ورزشی

صمیمی افزود: تاکنون IPC برای رویداد‌های جهانی و آسیایی از حضور ۴۵۰۰ ورزشکار استفاده کرده است، اما ما در تلاش هستیم که در این رقابت از سطح بین المللی هم بالاتر باشیم. در این رویداد علاوه بر حضور مسئولان کشور، رئیس کمیته بین المللی و هیئت همراه حضور خواهند داشت تا در سطح جهانی این رویداد دیده شود.

او گفت: ۷۷ درصد مردان و ۲۳ بانوان در این رویداد حضور دارند که در استان تهران با یگدیگر در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی، قایقرانی، اسکی، تیروکمان، تیراندازی، باستاتی، شنا، پاراتکواندو، فوتبال، تنیس خاکی به رقابت می‌پردازند.

به دنبال توسعه ورزش بانوان هستیم

او تصریح کرد: ما به دنبال توسعه ورزش در بخش بانوان هستیم و در این جشنواره هم سعی شده که بانوان ما در رشته‌های مختلف حضور داشته باشند.

او درباره هدف فدراسیون در بازی‌های پارآسیایی بیان کرد: رقابت در پنج رده نخست بسیار زیاد است و هدف ما حفظ جایگاه چهارمی دوره قبل و ارتقا به رده سوم است که امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

مرتضی مهرزاد مورد غضب سرمربی تیم ملی والیبال نشسته قرار نگرفته است

او درباره اینکه آیا مرتضی مهرزاد مورد غضب سرمربی قرار گرفته و از ترکیب کنار گذاشته می‌شود گفت: باید بازیکنان در رشته تیمی همیشه آماده باشند و شاید رضایی برای آمادگی بازیکنانش به آن‌ها سخت بگیرد، اما موضوع بی مهری و غضب وجود ندارد ضمن اینکه ما باید برای آماده نگه داشتن تیم ملی از حضور جوانان مستعد نیز استفاده کنیم.

بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد

او با اشاره به تغییراتی که در برخی از انجمن‌های فدراسیون رخ داده است گفت: با بررسی برنامه و عملکرد انجمن‌ها تغییراتی را در بخش ریاست آن‌ها انجام دادیم و این به معنی تغییر در کادر فنی تیم نیست و پس از تغییری که در انجمن تیراندازی اتفاق افتاد با وجود صحبت‌هایی که با امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی انجام شد او به خواسته خودش از کادر فنی تیم کناره گیری کرد.

صمیمی افزود: بازیکن سالاری و سرمربی سالاری در تیم‌های ملی ما وجود ندارد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی که با تصمیم فدراسیون و انجمن انتخاب شدند به تمرین می‌پردازند.

شرایط سلامت ورزشکاران اهمیت دارد

صمیمی درباره اینکه ورزشکارانی مانند جوانمردی و رحمان به صورت غیر متمرکز تمرین می‌کنند و این باعث ایجاد بازیکن سالاری می‌شود گفت: باتوجه به اینکه شرایط ورزشکار مهم است و نمی خواهیم که شرایط رفت و آمدی باعث مصدومیت شود این ورزشکاران و همین طور دو و میدانی کاران ما به صورت غیر متمرکز زیر نظر مربیان به تمرینات می پردازند و هر چند وقت یکبار در اردوهای متمرکز حاضر می شوند تا هماهنگی لازم را بدست آورند و این به معنای بازیکن سالاری نیست.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره اینکه فوتبال قطع عضو و دیگر شاخه های این رشته در فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: باتوجه به اینکه فوتبال قطع عضو باید از عصا استفاده کنند از نظر IPC این موضوع مکن است برای ورزشکاران خطرناک باشد در نتیجه در رقابت های پارالمپیک و پارآسیایی حضور ندارد اما تورنمت جهانی این رشته برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در پاییز راهی کشور مکزیک می شود.

صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد

به زودی از فوتبال دستی انسانی رونمایی می شود

او ادامه داد: قرار است که رشته تازه ای را در بخش فوتبال راه اندازی کنیم که نفراتی که از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی هستند در رشته فوتبال دستی انسانی وارد شوند و به زود ای از این رشته در حضور اصحاب رسانه رونمایی می شود.

به دنبال کاهش فاصله بین تیم های مردان و بانوان هستیم 

صمیمی درباره اینکه در برخی رشته ها مثل والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بین نتیجه گیری مردان و بانوان فاصله است گفت: این موضوع وجود دارد و به همین دلیل سعی کردیم در تیم های بانوان هم برنامه ریزی کنیم تا این فاصله به مرور کم شود چرا که مردان والیبال نشسته ما در جهان و آسیا در صدر قرار دارند و درست نیست که بانوان ما در رتبه های پایین تر باشند.

او تصریح کرد: البته بانوان والیبال نشسته ما در رقابت های جهانی هلند توانسند تیم ژاپن را شکست دهند و دررتبه دوم قاره کهن قرار بگیرند و امیدوارم که نتایج بانوان در رقابت های جهانی به گونه ای باشد که جزو تیم های نخست قرار گیرند  و در بازی های پارآسیایی نیز بتوانند روی سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

شورای برون مرزی از حضور تیم های ملی در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی حمایت می کند

صمیمی ادامه داد: شورای برون مرزی حمایت لازم را از تیم های ورزش جانبازان و معلولین داشته است و با حضور آنها در رقابت های بین المللی موافقت کرده و باعث کسب آمادگی هر چه بیشتر تیم های ما شده است. به طور مثال تیم بسکتبال با ویلچر مردان 23 مرداد ماه راهی رقابت های جهانی آلمان می شود که این موضوع کمک زیادی برای آمادگی بازیکنان برای جاکارتا خواهد بود.

رئیس فدراسیون جانبازانن و معلولین گفت: در تلاش هستیم که هیئت های استان ها را فعال نگه داریم و باتوجه به سفری که در استان خوزستان داشتیم و صحبت هایی که با اداره کل ورزش این استان انجام دادیم قرار شد ورزشگاهی را برای ورزش جانبازان و معملولین تا پایان سال جاری آماده کنند که این موضوع می تواند باعث گسترش ورزش جانبازان و معلولین شود.

۷۰ درصد اعتبارات مالی فدراسیون تا پایان شهریور پرداخت می شود

صمیمی در پایان بیان کرد: فدراسیون در حال حاضر با کمبود بودجه مواجه نیست و با وجود اینکه فشار مالی وجود دارد اما تمام برنامه های اردوها و مسابقات را برگزار کرده است.البته با توجه به صحبت هایی که با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک صورت گرفته است قرار شد ۷۰ درصد اعتبارات مالی فدراسیون تا پایان شهریور پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: صمیمی: رقابت‌های لیگ جهانی با رعایت استاندارد‌های جهانی برگزار شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صمیمی: نعمتی فوق ستاره ورزش جانبازان و معلولین است/بازیکن سالاری در فدراسیون وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..