تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم سینمایی «رویای سهراب» خارج از تهران کلید خورد

فیلم سینمایی «رویای سهراب» در خارج از تهران کلید خورد علی قوی تن کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی رویای سهراب، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از دهم مرداد تصویربرداری فیلم را در جاده تهران - کاشان آغاز کرده ایم و احتمالاً ۶۰ جلسه تصویربرداری خواهیم داشت.

وی درباره لوکیشن‌های فیلمبرداری اظهار کرد: خانه‌های تاریخی کاشان و بادرود، باغ فین، روستای چنار و مکان‌هایی که سهراب سپهری در آن حضور داشته لوکیشن‌هایی خواهند بود که در آن‌ها تصویربرداری خواهیم کرد.

این کارگردان همچنین درباره بازیگران فیلم بیان کرد: خودم در نقش سهراب سپهری ایفای نقش خواهم کرد و بازیگرانی چون مهدی سلطانی، بهاره کیان‌افشار، ترلان پروانه، لاله اسکندری، مینا جعفرزاده، محمد برسوزیان، ابوالفضل میری، فروغ امجدی، غزاله اکرمی، داود خلیلی، شادی عزیزی و مهرداد داوری در فیلم سینمایی رویای سهراب حضور خواهند داشت.

قوی تن درباره حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز اظهار کرد: اگر بتوانیم تا زمان برگزاری جشنواره فجر فیلم را آماده کنیم، حتما آن را به جشنواره ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم سینمایی «رویای سهراب» خارج از تهران کلید خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..