تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه لباس عاشورایی؛ زمینه‌ساز رشد فرهنگ پوشش عاشورایی در جامعه

نمایشگاه لباس عاشورایی؛ زمینه‌ساز رشد فرهنگ پوشش عاشورایی در جامعهبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور که در جلسه شورای برنامه ریزی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی سخن می گفت با برشمردن ضرورت‌های برگزاری این نمایشگاه، گفت: در واقع نمایشگاه لباس عاشورایی زمینه ساز رشد فرهنگ پوشش عاشورایی در جامعه است.

قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با تاکید بر جریان سازی و الگوسازی این نوع نمایشگاه‌ها برای بالا بردن سطح فرهنگ پوشش عاشورایی اظهار کرد: امسال در نمایشگاه عاشورایی شاهد عرضه ده‌ها طرح و الگوی مناسب خواهیم بود که خود زمینه ساز رشد فرهنگ پوشش عاشواری در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) خواهد شد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش استفاده از توان و خلاقیت جوانان خوش ذوق ایرانی و بالا بردن ظرفیت‌های داخلی و بهره گیری از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی را یکی از اهداف مهم این نمایشگاه دانست و افزود: در واقع نمایشگاه لباس عاشورایی فرصتی برای بروز و ظهور دستاورد‌های ایرانی -اسلامی در حوزه فرهنگ پوشش عاشورایی و یکی از راه‌های مقابله با فرهنگ تحمیلی پوشش در این ایام است.

گفتنی است؛ سومین نمایشگاه لباس عاشواری شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه لباس عاشورایی؛ زمینه‌ساز رشد فرهنگ پوشش عاشورایی در جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..