تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند

آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند

فناوری اطلاعات > سخت افزار - خودروهای هوشمند مجهز به اتصالات 5G با شراکت اریکسون و آئودی ساخته می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، برای اولین بار یک کمپانی مخابراتی و یک کمپانی خودروساز قصد دارند درزمینهٔ توسعه اتصالات نسل پنجم تلفن همراه با هم مشارکت داشته و شبکه پرسرعت 5G را روی خودروها تست کنند.{لینک}

پروژه روی اینترنت اشیای صنعتی / IioT یا همان استاندارد 4.0 متمرکز بوده و ازآنجایی‌که نسل بعدی شبکه موبایل، 5G می‌شود، خودروهای هوشمند نیز باید به آن مجهز شوند.

قرار است آزمایشات تعریف‌شده از نیمه دوم 2018 در لابراتوار آئودی در Gaimersheim در Ingolstadt آلمان انجام شود و اریکسون شبکه 5 جی را در محوطه آزمایشگاه و روی خودروی موردنظر راه‌اندازی می‌کند و آزمایش انجام می‌شود.

کمپانی سوئدی اریکسون 5 جی صنعتی را در نقاط دیگر دنیا مورد آزمایش قرار داده است و برای امن سازی شبکه و تضمین سرعت‌بالا برای تبادل دیتا قصد دارد فناوری خود را با سایر شرکاء از طریق شبکه موسوم به PoC خود به‌عنوان آلترناتیو وای فای، به اشتراک بگذارد.

آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئودی و اریکسون خودروهای مجهز به ۵ جی می‌سازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..