تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر اثری رنگ خدایی بگیرد ماندگار است/ وقف در مذاهب دیگر نیز جایگاه رفیعی دارد

مدیر کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی در نشست تخصصی وقف و هنر که با حضور اعضای مجمع طراحان انقلاب استان، گفت: شاید یک اثر هنری اثرش بیشتر از چندین سخنرانی باشد، حال آن که هدف دار باشد و رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و صرفا از روی انجام وظیفه نباشد که در این صورت ماندگارتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حجت الاسلام علی مصائبی با بیان این که مطالب را  برای ارائه بهتر با زبان هنر می گویند، اظهار داشت: هنر عشق و علاقه و جوشش درونی است که به استعداد هنرمند نیز وابسته است. 

وی با بیان این که هنر وابستگی زیادی به علاقه دارد، گفت: ایده ای با علاقه و عشق در ذهن خطور می کند و  هنرمند با هنر خود آن را به صورت تصویری و یا بازیگری و... آماده و ارائه می کند.

حجت الاسلام مصائبی با تاکید بر این که هنر جذابیت دارد، خاطر نشان کرد: شاید یک اثر هنری اثرش بیشتر از چندین سخنرانی باشد، حال آن که هدف دار باشد و رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و صرفا از روی انجام وظیفه نباشد که در این صورت ماندگارتر خواهد شد.

وی با اشاره به کم شدن سرانه مطالعه ابراز داشت: اگر هنرمند بتواند مفاهیم را با تصاویر به مخاطب ارائه کند، قطعا تاثیر آن، به لحاظ این که سرانه مطالعه کم شده است از چندین کتاب بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام مصائبی موضوع وقف را از موضوعات مهم مطرح شده در دین اسلام دانست و عنوان کرد: حتی در مذاهب دیگر مانند برادران اهل سنت، وقف جایگاه رفیعی دارد و از صفات بارز خلفا، واقف بودن آن ها را بر می شمارند.

نشست تخصصی وقف و هنر به منظور آشنایی هنرمندان، طراحان و هنرمندان عرصه گرافیست استان با سنت حسنه وقف و تبلیغ و ترویج این سنت حسنه برگزار شد و انجمن یاوران وقف در این نشست تشکیل و احکام آنان صادر شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر اثری رنگ خدایی بگیرد ماندگار است/ وقف در مذاهب دیگر نیز جایگاه رفیعی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..