تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار خرم از آمادگی سپاه عاشورا برای توسعه فعالیت های قرآنی خبر داد

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در بازدید از ساختمان مرکزی موسسه مهد قرآن استان، از آمادگی سپاه عاشورا برای هر نوع همکاری در راستای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی با مهد قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با اشاره به ظرفیت‌های چشمگیر پاسداران و اعضای خانواده‌های آن ها در ورود یا توسعه فعالیت آموزش‌ های قرآنی گفت: نیاز ضروری در مقطع فعلی استفاده از روش های نوین و جذاب برای توسعه فرهنگ قرآنی و دینی است.

 وی ادامه داد: با مشاهده فعالیت های مهد قرآن می‌توان به جرأت بیان داشت که قرآن، عاشورا و تبریز توسط مهد قرآن پیوند داده شده و جایگزینی برای تبریز قبل از انقلاب که مهد تربیت علمای دینی بوده است.

سردار خرم تأکید کرد: چینش مساجد حاکی از عمق دین و علما در تبریز بود ولی با یک مقایسه تاریخی به این نتیجه می‌رسیم که پس از انقلاب در این حوزه روبه افول بوده‌ایم و فعالیت های قرآن و عترت موسسه مهد قرآن استان این خلأ را پر می‌کند و الحمدالله که این مرکز یکی از دستاوردهای پس از انقلاب لشکر عاشورا و شهدای بلندآوازه‌ای همچون آقا مهدی باکری، یاغچیان و تجلایی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت های دینی، قرآنی و عاشورایی مهد قرآن، مفهوم جدیدی را بنیان نهاد که امروز در حد کشوری از مراکز بنام و خاطره انگیز است که بی‌شک همه از عنایات حضرت ولیعصر(عج) می‌باشد و باید به این حرکت افتخار کنیم.

مهد قرآن آذربایجان شرقی از سال 1372 به عنوان یکی از مراکز قرآنی و عام‌المنفعه با محوریت آموزش و ترویج قرآن کریم و معارف اهل بیت علیهم السلام توسط جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و چهره‌های فرهیخته استان تأسیس و با عنایت خداوند متعال پیشگام در بین مراکز قرآنی کشور می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار خرم از آمادگی سپاه عاشورا برای توسعه فعالیت های قرآنی خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..