تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در عرصه جنگ نرم هم باید حماسه بیافرینیم

فرمانده سپاه خوی گفت: در عرصه جنگ نرم هم باید حماسه بیافرینیم.

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در همايش بصيرت افزايي خانواده بسيجيان طرح امنيت این شهرستان ضمن تقدیر و تکریم از فداکاری ها و جانفشانی های بسیجیان در برقراری امنیت خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به دلاورمردان و شیر زنانی است که در دوران هشت سال جنگ تحميلي حماسه آفریدند و پس از آن نيز در سنگر سازندگی و بازسازی کشور نقش آفرینی کردند.

سرهنگ پاسدار علایی افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از طریق جنگ سخت قصد نفوذ به خاک میهن عزیزمان را داشت که با رشادت های بسیجیان و رزمندگان با شکست روبرو شد لذا مسر جنگ را تغییر داد و به جنگ نرم روی آورد تا از این طریق بر ایمان و اعتقاد ما خلل وارد کند لذا بسیجیان طرح امنیت همیشه  در صف اول مقابله با ناامنی ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: در خانواده بزرگ بسیج، مردان و زنان به یک اندازه نقش دارند و در دفاع از میهن تلاش می کنند حال فرقی ندارد در کدام بعد باشد بعد همسرداری و تربیت فرزند یا بعد جهاد با دشمن و برقراری امنیت در وطن.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز با تاکید بر این نکته که باید مردان و زنان اطلاعات خویش را همه روزه بروز کنند، گفت: خانواده ها بايد در مقابل دشمن هوشيار و بيدار باشند چرا كه دشمنان در هرزماني براي فرصت زدن و تخريب شالوده خانواده استفاده ميكند و در كمين تخريب بنيان خانواده ها نشسته است.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: در دوران دفاع مقدس ما با دستان خالی در برابر کل دنیا ایستادگی کردیم و تسلیم نشدیم و این خیال خام دشمنان است اگر گمان کنند امروز که به حول و قوه الهی به بازدارندگی و توان مطلوبی رسیده ایم در برابر آنان تسلیم خواهیم شد.

وی به موضوع برجام هم اشاره کرد و اظهار داشت: در این مورد نیز تمام فرمایشات و پیش بینی های ولی فقیه محقق شد و آن کسانی که همیشه دم از تعامل با آمریکا حرف می زدند به این نتیجه رسیدند که آمریکا غیرقابل اعتماد است.

مسئول حفاظت اطلاعات سپاه خوی نیز در پایان نسبت به رعایت طرح های امنیت و حفاظت رفتار و گفتار خانواده ها مطالبی  جهت آگاه دهی بیان کرد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در عرصه جنگ نرم هم باید حماسه بیافرینیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..