تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکتهای خارجی ، غایبان نمایشگاه خودرو مشهد /

قدس آنلاین – وحید اکرمی: مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد در پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین گفت: به دلیل بروز مشکلاتی از قبیل، موضوع تحریم و افزایش نرخ ارز و ... حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه بین المللی مشهد کمتر شده است، اما برندهای داخلی استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه دارند. در برخی از موضوعات نمایشگاه مانند نمایشگاه خودرو، مدت زمان زیادی قبل از برپایی نمایشگاه، تمام غرفه ها ثبت نام می شود و غرفه خالی دیگری باقی نمی ماند.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا هوشنگ نژاد در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار برگزار شده بود افزود: بسته به نوع برگزاری نمایشگاه، استقبال شرکت های مختلف برای حضور در آن متفاوت است. نمایشگاه خودرو همیشه یکی از جذاب ترین نمایشگاه هایی است که در طول سال برگزار می شود. بدلیل استقبال بسیار زیاد شرکت های خودروسازی و قطعه سازان خودرو از نمایشگاه مشهد، امسال تصمیم گرفتیم که این دو را از یکدیگر جدا نموده و نمایشگاه قطعات خودرو را بلافاصله بعد از نمایشگاه خودرو برگزار نماییم. پتانیسل قطعه سازی در استان بسیار بالاست و برگزاری همزمان نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو باعث می شود که تعدادی از شرکت ها نتوانند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی گفت: استان خراسان رضوی ویژگی های منحصر به فردی دارد و به همین خاطر است که نمایشگاه بین المللی مشهد بعد از تهران به عنوان دومین نمایشگاه قوی و پراهمیت در سطح کشور مطرح می شود. حضور بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، وجود پروازهای زیاد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، وجود امکانات ریلی و جاده ای مناسب به نسبت دیگر نقاط کشور، حضور زیاد زائران ایرانی و خارجی در مشهد، داشتن مرز زمینی با ترکمنستان و افغانستان که بخصوص افغانستان بازار بسیار خوبی را برای کالاهای ایرانی فراهم آورده از جمله عواملی است که جایگاه نمایشگاه بین المللی مشهد را در کشور بیشتر از پیش تقویت نموده است.

وی افزود: افق ما، حضوری فعال در منطقه است. سال گذشته به اذعان وزارت بازرگانی، نمایشگاه بین المللی مشهد در بین دیگر استان ها، رتبه نخست را از لحاظ حضوری فعال و توانمند در نمایشگاه های کشورهای مختلف داشت، امسال نیز مجوز حضور در  ۵ نمایشگاه خارجی دیگر را گرفته ایم و به عنوان نماینده ایران بسیار پویا و فعال در این نمایشگاه ها حاضر خواهیم شد.

هوشنگ نژاد ادامه داد: ما با دعوت از هیات های تجاری دیگر کشورها و رایزنی های مختلف در تلاشیم تا بتوانیم رونق خوبی را برای کالاهای تولیدی و اقتصاد این استان فراهم آوریم.

وی عنوان کرد: در شش ماهه زمستان و بهار گذشته نسبت به دوره قبل آن، از لحاظ تعداد برگزاری نمایشگاه ها ۳۳ درصد، از لحاظ تعداد غرفه ها ۲۱ درصد، از نظر تعداد بازدید کننده ۱۳ درصد، از لحاظ درآمدهای نمایشگاهی ۳۰ درصد و از نظر درآمد نمایشگاه ۴۰ درصد رشد و پیشرفت داشته ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکتهای خارجی ، غایبان نمایشگاه خودرو مشهد /»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..