تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۲۰هزار نفر تبعه خارجی ساکن در خراسان رضوی

مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی اعلام کرد؛

۳۲۰هزار نفر تبعه خارجی ساکن در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عجمی مشاور استاندارو مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی در محل گمرک دغارون در جمع خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی‌های ادارات کل خراسان رضوی گفت: بیشترین جمعیت اتباع خارجی در تهران و خراسان رضوی ساکن می‌باشد که بیش از ۱۵۰هزار اتباع خارجی مورد حمایت ایران و‌کمیساریای عالی پناهندگان در خراسان رضوی ساکن هستند.

وی افزود: مدیر کل امور اتباع خارجی خراسان رضوی تصریح کرد تعداد ۱۰۰هزار نفر دارای پروانه اقامت ۶ماهه و یکساله هستند و ۷۰هزارنفر فاقد مدارک اقامتی می‌باشند.


مشاور استاندارو مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۰درصد پناهندگان حضور قانون‌مند در ایران دارند.

عجمی افزود: بیش از ۷۷هزار دانش آموز در مراکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند که از این رقم ۶۰ هزار دارای مدارک قانونی و‌۱۷هزارفاقد مدرک اقامتی می‌باشند.


وی گفت: بیش از شش هزاردانشجو‌ی پناهنده درخراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند.


مشاور استاندارو مدیرکل امور اتباع خارجی خراسان رضوی افزود: بیش از ده هزار تبعه خارجی آسیب پذیر از مزایای دفترچه بیمه سلامت به صورت رایگان برخوردارهستند.

عجمی گفت: تمام فعالیت‌ها درسه حوزه آموزش، بهداشت و معیشت با همکاری سازمان ملل به پناهندگان ارائه می‌شود.

ایران میزبان خوبی برای پناهندگان خارجی است
رئیس دفترکمیساریای سازمان ملل متحد در مشهدهم در این نشست با قدردانی از زحمات جمهوری اسلامی ایران افزود: کمیساریای امور پناهندگان همیشه قدردان میزبانی مطلوب ایران از پناهندگان است و فراتر از محدوده انتظارخدمات به پناهندگان ارایه می‌دهد و کمیساریا اذعان دارد، که ۴۰ سال ایران میزبان خوبی برای پناهندگان است.

مولوگتا گفت:با رهنمود‌های مقام معظم رهبری وراهنمایی‌های اداره کل اتباع مهاجرین و کمک سازمان‌های بین المللی با ظرفیت سازی برای پناهندگان مراکز آموزشی و درمانی ساخته می‌شود.

وی افزود: با تعاملی که وجود داردجامعه پناهندگان بافراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سطح خود کفایی می‌رسند.

انتهای پیام// ز. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۲۰هزار نفر تبعه خارجی ساکن در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..