تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش سوزی موتور سیکلت در یکی از بزرگراه های مشهد

اتش سوزی موتور سیکلت در یکی از بزرگراه های مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: ساعت ۱۵ امروز ، تصادف یک دستگاه خودرو با موتورسیکلت در بزرگراه سلسله الذهب شهر مشهد منجر به آتش سوزی موتور و مصدومیت ۲ سرنشین آن شد.

رضایی افزود: براثر این تصادف، موتور سیکلت چند متری بر روی زمین کشیده شده که بر اثر نشت بنزین و اصطکاک بوجود آمده منجر به آتش گرفتن آن میشود.

وی گفت:با تماس با سامانه ۱۲۵، گروه حریق ایستگاه ۹ شهدای مشهد سریعا به محل اعزام شده و اقدام به اطفای حریق می کنند که متاسفانه درصد بالایی از موتور در آتش سوخته بود.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت اما هر دو راکب موتور دچار مصدومیت و یکی از آنها بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی سطحی شده بود که توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته یکی از راکبان موتور سیکلت، خودرویی که مسبب این حادثه بوده در همان لحظات اولیه از صحنه تصادف متواری میشود .

انتهای پیام//م.خ

برخورد یکدستگاه خورو با موتورسیکلت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش سوزی موتور سیکلت در یکی از بزرگراه های مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..