تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای آسفالت راه روستایی گوربند

اجرای آسفالت راه روستایی گوربندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی مظفری رئیس راه شهرسازی تربت جام گفت: آسفالت راه روستایی گوربند به طول بیش از ۳/۵ کیلومتر و عرض متوسط ۵ متر است.

وی افزود: یکی از اهداف راه و شهرسازی استان ساخت و توسعه راه‌ها، بهسازی و آسفالت محور‌های ارتباطی به منظور ارتقاء ایمنی محور‌ها جهت تامین سلامت کاربران جاده‌ای می‌باشد.


رئیس راه شهرسازی تربت جام گفت: در حال حاضر ۵ پروژه در قالب یک قرار داد به پیمانکار منعقد شده است و دو پروژه در دست اقدام میباشد گوربند در حال آسفالت کردن میباشد و باغ کشمیر در حال ابنیه و آماده کردن زیر سازی است.


انتهای پیام/س، ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای آسفالت راه روستایی گوربند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..