تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومیدانی کار قمی به بازی های آسیایی اعزام می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رضا ملک‌پور دونده رشته 400 متر با مانع تنها بخت دوومیدانی قم برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود که با اعلام رسمی فدراسیون دوومیدانی، این موفقیت ارزنده را نصیب خود و ورزش قم کرد.

ملک‌پور که در ویترین افتخارات خود موفقیت‌های متعددی را از حضور در مسابقات مختلف کشوری کسب کرده، سرانجام جا پای آخرین نماینده دوومیدانی قم در دو دوره قبل بازی‌های آسیایی یعنی محمدمحسن ربانی گذاشت، تا نام خود را در بین نماینده‌های ورزش قم در ادوار مختلف این رخداد مهم آسیایی ثبت کند.

این در حالی است که مرحله نهایی مسابقات فصل 1397 لیگ طلایی دوومیدانی مردان ایران آخرین فرصت دوومیدانی‌کاران تمام رشته‌ها از استان‌های مختلف برای کسب سهمیه همراهی تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتای 2018 بود ولی ملک‌پور در این رقابت‌ها به میدان نرفت.

رضا ملک‌پور رکورددار رشته 400 متر با مانع دوومیدانی ایران با صلاحدید مربی خود یعنی علی رضایی و موافقت فدراسیون دوومیدانی در مسابقات این مرحله به میدان نرفت اما بخت وی برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم اعزامی ایران به پیکارهای رشته دوومیدانی بازی‌های آسیایی جاکارتا حفظ شد.

در نهایت رضا ملک پور در فهرست نهایی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا قرار گرفت تا دوومیدانی قم برای دومین بار در تاریخ خود پس از محمدمحسن ربانی که در سال‌های 2006 به میزبانی دوحه و 2010 به میزبانی گونگ‌جو چین در بازی‌های آسیایی حضور یافته بود، رضا ملک‌پور به عنوان یک ورزشکار دیگر از این رشته در بازی‌های آسیایی به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی قاره کهن به میدان برود.

علاوه بر رضا ملک‌پور که نماینده قم در رشته 400 متر با مانع بود، محمدحسین اسکندری دیگر دوومیدانی‌کار قم در رشته پرتاب وزنه روی پیست رفت و علی کشاورز در رشته ۱۱۰ متر با مانع سومین نماینده هیات قم در این مرحله از لیگ طلایی دوومیدانی ایران بود.

انتهای پیام/ح

اعزام دووميدانی كار قم به بازی های آسيايی قطعی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومیدانی کار قمی به بازی های آسیایی اعزام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..