تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل شیدایی تا ۱۶ مرداد در زنجان تمدید شد/ بازدید 120 هزار زنجانی از بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1397/05/15 شناسه خبر: 1395174

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از تمدید زمام اجرای نمایش فصل شیدایی تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری در زنجان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم زنجان از اجرای نمایش فصل شیدایی ، اجرای آن تا 16 مرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا کنون 120 هزار نفر در این نمایش شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: زنجانی ها رکوردار در این زمینه محسوب می شوند.

این مسئول افزود: این نمایش  از پنجم مردادماه هر شب از ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه در کوی فرهنگ، جنب بازار روز برگزار می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) زنجان گفت: نمایش فصل شیدایی برای مقابله با هجمه و شبهه آفرینی دشمنان علیه کشور انجام می‌شود و هدف از اجرای این نمایش تقویت فرهنگ حجاب و عفاف، امربه‌معروف، تبعیت از ولایت‌فقیه، توجه به دفاع مقدس، و پرداختن به مطالبات رهبری مانند سبک زندگی است.

وی بیان داشت: شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از ۵ تا 16 مرداد سال جاری  در کوی فرهنگ زنجان به صحنه رفته است.

 این مسئول بیان داشت: در این نمایش ۱۱ اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته می شود.

گفتنی است،ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌­توانند برای تهیه­ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی­اسلامی منهاج (واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه‌­های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه کنند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی سعید اسماعیلی و نویسنده و راوی متون نیز رسالت بوذری است. مؤسسه مُهَنّا با حمایت و همراهی سازمان­ هنری­ رسانه‌­ای اوج و سپاه انصارالمهدی استان زنجان به تهیه و تولید این اثر پرداخته‌­اند.

علاقه‌مندان می‌­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، ‌نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل‌ شیدایی، از ساعت 20:30 در استان زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می شود.

 «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان‌هنری‌رسانه‌ای اوج» و «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر فاخر هنری پرداخته اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل شیدایی تا ۱۶ مرداد در زنجان تمدید شد/ بازدید 120 هزار زنجانی از بزرگترین نمایش میدانی جهان اسلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..