تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام نخستین گروه حجاج مازندرانی به سرزمین وحی

ساعت: 15:28 منتشر شده در مورخ: 1397/05/15 شناسه خبر: 1395237

نخستین گروه حجاج مازندرانی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز از فرودگاه دشت‌ناز ساری عازم سرزمین وحی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امروز در فرودگاه دشت‌ناز ساری حال و هوای دیگری حاکم بود و حجاج مازندرانی که از سال‌های گذشته در انتظار این روز بودند به آرزوی خود رسیدند و امروز دو گروه از زائران اعزام شدند و پروازها تا 20 مرداد ادامه دارد.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران اظهار کرد: نخستین گروه از زائران مازندران با بدرقه مسؤولان استان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملیات حج، ساعت 5:45 بامداد و دومین گروه نیز ساعت 10:30 امروز از فرودگاه دشت‌ناز عازم مدینه منوره شدند.

مصطفی جعفری افزود: امسال3 هزار و 320 زائر مازندرانی در قالب 24 کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای حج تمتع از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا 20 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: 22 کاروان مازندران مدینه قبل و دو کاروان مدینه بعد در قالب 12 پرواز به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه مدت اقامت زائران مازندرانی در سرزمین 32 تا 34 زائر است، افزود:47درصد زائران امسال را آقایان و 53 درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

این مسؤول با اعلام اینکه بازگشت نخستین گروه حجاج نیز از 17 شهریور ماه خواهد بود، اظهار کرد: لازم است زائران در طول سفربه توصیه‌های مدیر و روحانی کاروان توجه کنند.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران یادآور شد:مسن‌ترین حاجی امسال مازندران 87 ساله و جوان‌ترین 16 سال دارد.

*همه پروازها از ساری به مقصد مدینه انجام می‌شود

سخنگوی فرودگاه‌های مازندران نیز اظهار کرد: نخستین پرواز حجاج مازندرانی ساعت 5:45 بامداد امروز و همچنین دومین پرواز ساعت 10:30 امروز از فرودگاه دشت‌ناز ساری انجام شد.

محمدرضا احمدی با اشاره به اینکه پروازها توسط شرکت هواپیمای سعودی انجام می‌شود، افزود: ساعت 10:30 امروز حجاج مازندران با بدرقه مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی راهی سرزمین وحی شدند.

وی تصریح کرد: زائران مازندرانی در قالب 12 پرواز از امروز تا 20 مرداد به مدت پنج روز به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

سخگوی فرودگاه‌های مازندران گفت: همه پروازها از ساری به مقصد مدینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام نخستین گروه حجاج مازندرانی به سرزمین وحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..