تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 نفر در دریای مازندران غرق شدند

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1397/05/15 شناسه خبر: 1394604

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن 3 نفر در دریای مازندران در روز گذشته به علت آشنا نبودن به فنون شنا و همچنین شنا در خارج از محدوده طرح دریا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک نفر در محدوده خط هشت شهرستان چالوس بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، فردی 17 ساله اهل تنکابن که برای شنا به منطقه ممنوعه شنا رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: با حضور گروه‌های امداد و نجات جسد این جوان از آب بیرون آورده و به سردخانه منتقل شد.

باقری از غرق شدن فردی 20 ساله اهل سمنان به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در شهرستان محمودآباد نیز در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه غریق در شهرستان محمودآباد بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار : در این حادثه فردی 30 ساله که برای شنا به دریا رفته بود، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا غرق شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با حضور عوامل امدادی جسد دو نفر از حادثه دیدگان در شهرستان های تنکابن و محمودآباد کشف و به سردخانه منتقل شد و تلاش برای کشف جسد غریق شهرستان بابلسر توسط عوامل امدادی ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از آنان خواست: در زمان تعیین شده ازطرح دریا و در مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند و با شنا کردن در مناطق ممنوعه و ساعات ممنوعه لذت مسافرت را برای خود و اعضای خانواده خود تلخ نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 نفر در دریای مازندران غرق شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..