تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ مجروح در پی سانحه رانندگی محور زابل _هیرمند

غلامعلی رفعت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : پس از وقوع تصادف سواری پژو با خودرو سمند و اعلام موضوع به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله۲ تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای بنجار و پایگاه شهری یک زابل به محل حادثه اعزام و اولین تیم امدادی از پایگاه اورژانس جاده‌ای بنجار در کمتر از ۵ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر واقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

وی افزود:۴ نفر مصدوم حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه سواری سمند در محور زابل _هیرمند حوالی حیدر آباد پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم‌های اورژانس ۱۱۵ زابل برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل و۲ نفر دیگر از مصدومین این حادثه بصورت سرپایی در محل درمان شدند.

علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در محور زابل _هیرمند حوالی حیدر آباد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ مجروح در پی سانحه رانندگی محور زابل _هیرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..