تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت چشم انتظاری مادران ش 

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد;

«آغوش امن» زبان غواصان شهید استمحمد مهدی فکریان کارگردان نماهنگ «آغوش امن» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:آغوش امن در مورد مادر شهیدی است که خبر پیدا شدن فرزندش را به او می‌دهند، تمرکز داستان درمورد شهدای غواص است و شعری در مورد این موضوع سروده شده بود و رضا صادقی قرار بود آن را اجرا کند از این رو من هم تصمیم گرفتم این مستند را بسازم.

وی در ادامه افزود:چنین مستند‌هایی که با محوریت شهدا و ایثار ساخته می‌شود گام موفقی در تقویت ایثار در ذهن مخاطبانی خواهد بود که یا آن روز‌ها را فراموش کردند و یا نسل جوانی هستند که آن زمان را تجربه نکردند و من تلاش کردم تا ذره ای از آن رشادت‌ها را به تصویر بکشم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت چشم انتظاری مادران ش »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..