تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفیت آثار بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی تغییر نکرده بود

رضوان صادق زاده دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن ابراز خرسندی از افزایش شرکت کنندگان جشنواره گفت: 90 نفر نسبت به سال گذشته به دایره شرکت کنندگان اضافه شده اند. معمولا هر دوره این روند رو به رشد در تعداد شرکت کنندگان اتفاق می افتد که مایه خوشحالی است.

وی درخصوص کیفیت آثار ارسالی اظهار داشت: داوران هر رشته با دقت کامل آثار را بررسی می کردند. کیفیت آثار نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشت. از آنجایی که قرار بود در این دوره بجای 200 نفر، 100 نفر را انتخاب کنیم، آثار با حساسیت و تمرکز بیشتری بررسی و خوشبختانه آثار خوبی برای دوره پایانی انتخاب شد.

صادق زاده در پاسخ به اینکه کدام رشته ها بیشترین و کمترین متقاضیان را داشته اند، گفت: نگارگری و خوشنویسی کمترین و عکاسی و نقاشی بیشترین شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند. تعداد کاریکاتوریست ها هم کم بود که به نظرم به دلیل کم کاری انجمن کاریکاتوریست ها است زیرا اطلاع رسانی این جشنواره به خوبی انجام می شود.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی جوانان با بیان اینکه در هر رشته 3 نفر تقدیر خواهند شد، خاطر نشان کرد: نفر اول هر رشته جایزه نقدی همراه با لوح دریافت می کند و پس از پایان جشنواره امور بیمه و برپایی نمایشگاه انفرادی برای نفرات اول انجام خواهد شد. نفرات دوم و سوم هم فقط لوح تقدیر جشنواره را دریافت می کنند.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از 26 الی 30 مردادماه به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفیت آثار بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی تغییر نکرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..