تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط قرمز شفر روی نام ۲ بازیکن استقلال

وطن امروز: جابر انصاری و علی قربانی احتمالا در روزهای آتی از استقلال جدا خواهند شد. وینفرد شفر از زمان آمدن به استقلال نشان داد اعتقاد زیادی به قربانی و انصاری برای تقویت خط حمله تیم خود ندارد و بخشی از تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجمان جدید هم به همین دلیل بوده است.

سرمربی آلمانی استقلال روز گذشته درباره وضعیت علی قربانی و احتمال جدایی این بازیکن گفت: «درباره وضعیت علی قربانی پس فردا از من سوال بپرسید». این صحبت‌‌های شفر در حالی مطرح شد که گفته می‌شود قرار است استقلال در یکی، دو روز آتی یک مهاجم خارجی جدید جذب کند و به این ترتیب با نهایی شدن خرید این مهاجم، شفر هم به قربانی اجازه جدایی می‌دهد و دلیل به تاخیر انداختن اعلام جدایی قربانی هم انتظار برای نهایی شدن خرید مهاجم جدید بوده است.

در همین حال، جابر انصاری هم این روزها به طور کامل از برنامه‌‌های شفر و استقلال خارج شده است. این بازیکن کهنه‌کار که این تابستان بارها بحث جدایی‌‌‌‌اش پیش آمده و حتی یک بار از اینکه استقلالی‌ها او را کنار گذاشته‌‌اند اظهار گله کرد، فعلا در تمرینات حاضر است اما شفر به هیچ‌وجه روی او حساب نمی‌کند.

در تمرین اخیر استقلال، شفر در فوتبال درون‌تیمی از جابر انصاری در هیچ یک از 2 تیمی که شاگردانش تشکیل داده بودند استفاده نکرد تا مشخص شود به طور کامل قید این بازیکن را زده است. با اضافه شدن روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی و یک مهاجم جدید که بزودی خریدش نهایی خواهد شد، به نظر می‌رسد باید منتظر جدایی علی قربانی و جابر انصاری در روزهای آتی از جمع آبی‌پوشان باشیم.

گرو می‌آید

استقلال به فعالیت خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ادامه می‌دهد و این بار یک مهاجم نوک و تمام‌کننده را می‌خواهد. مدیریت جدید استقلال توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. جذب نیومایر آلمانی، طارق همام عراقی و در نهایت مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن تا حدودی خشم هواداران استقلال را کمتر کرد اما شفر هنوز راضی نشده است. استقلال به یک مهاجم نوک و یک تمام‌کننده نیاز دارد.

درست است که تبریزی یک مهاجم است اما او مهاجم نوک نیست و بیشتر در کنارها خوب ظاهر می‌شود. آبی‌پوشان پایتخت به فعالیت خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی ادامه می‌دهند. الحاجی گرو مهاجمی است که استقلال مدت‌هاست به جذب او فکر می‌کند. به احتمال خیلی زیاد در روزهای آینده شاهد حضور یک مهاجم خارجی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشیم تا شماره ۹ تیام را بر تن کند و جایگزین شایسته‌ای برای این بازیکن باشد.

پرونده 3 بازیکن خارجی استقلال برای ادامه همکاری بسته شد

با ابطال ویزای کار 3 بازیکن خارجی گذشته استقلال عملا پرونده این بازیکنان در باشگاه استقلال برای ادامه همکاری بسته شد. باشگاه استقلال ویزای کار سرور جپاروف، مامه تیام و بویان نایدنف را باطل کرد تا به این ترتیب عملا پرونده ادامه همکاری این 3 بازیکن با این باشگاه بسته شود. این 3 بازیکن فصل گذشته به آبی‌پوشان پیوستند و تنها تا پایان فصل با این تیم بودند.

جپاروف و تیام 2 بازیکن بسیار موثر و تاثیرگذار بودند که قراردادی با آبی‌پوشان نداشتند و مدیران سابق این تیم به‌رغم تلاش‌های زیادی که داشتند نتوانستند رضایت آنها را برای ادامه همکاری جلب کنند. اما بویان حکایت دیگری داشت. او بر خلاف 2 نفر قبلی با آبی‌پوشان قرارداد داشت اما شفر که خودش عامل حضور این بازیکن در استقلال شد، او را در لیست مازاد قرار داد. مسؤولان استقلال با اقدام درباره ابطال ویزای کار این 3 بازیکن نشان دادند که عملا پرونده ادامه همکاری آنها با این باشگاه بسته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط قرمز شفر روی نام ۲ بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..