تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوک رگال اونیر لوکس‌با تکنولوژی‌های بیشتر معرفی شد

قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است ولی به احتمال زیاد پاییز ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد

کمپانی آمریکایی بیوک به تازگی خودروی لوکس و پیشرفته جدید خود با نام بیوک رگال اونیر را معرفی کرد. این خودرو دارای جلوپنجره سه بعدی کرومی می باشد. داخل کابین این خودرو دارای طراحی زیبایی است که در ادامه خواهید دید. با ما همراه باشید تا جزئیات بیوک رگال اونیر را بخوانید

بیوک رگال اونیر

بیوک رسماً مدل جدید رگال اونیر را معرفی کرده است. این شرکت آمریکایی که به‌تازگی زیربرند اونیر را تأسیس نموده، پس از لاکراس و انکلیو حالا رگال را به‌عنوان سومین محصول زیربرند لوکس خود با هدف ارائهٔ نسخه‌ای لوکس‌تری از این سدان میان سایز معرفی کرده است. طراحی رگال اونیر بر اساس موفقیت مدل‌های لاکراس و انکلیو اونیر شکل گرفته که مشخصهٔ اصلی آن جلوپنجرهٔ سه‌بعدی کرومی است. علاوه بر این، رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فرد، رگال اونیر را از نسخه‌های معمولی متمایز می‌کند.

بیوک رگال اونیرنمای بیوک رگال اونیر

هرچند شاید تغییرات بیرونی رگال اونیر چندان قابل‌تشخیص نباشند اما در داخل خودرو به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تری انجام گرفته است. در اینجا ترکیبی از چرم بژ و تریم چوب آبنوس ارائه شده درحالی‌که روی صندلی‌های جلو دوخت الماسی شکل با رنگ متضاد کار شده و روی پشت‌سری‌های جلو هم نوشتهٔ Avenir دوخته شده است. علاوه بر این، روی بخش داخلی رکاب‌ها هم نوشتهٔ Avenir دیده می‌شود.

بیوک رگال اونیررونمایی از بیوک رگال اونیر

علاوه بر این ویژگی‌ها، رگال اونیر به جدیدترین تکنولوژی‌های بیوک هم مجهز شده است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو که از طریق یک نمایشگر هشت اینچی ارائه می‌شود، هم‌اکنون قابلیت اتصال به فضای ابری را هم پیدا کرده که از این طریق امکان دانلود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزارها فراهم شده است. ازجملهٔ دیگر تکنولوژی‌های داخلی استاندارد رگال اونیر هم می‌توان به سیستم ناوبری، تکنولوژی تشخیص صدا، شارژر بی‌سیم و سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو اشاره کرد.

بیوک رگال اونیرنمای جلو پنجره بیوک رگال اونیرمعرفی بیوک رگال اونیر

بیوک همچنین طیفی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده را هم به‌صورت استاندارد برای رگال اونیر تدارک دیده که شامل مواردی چون سیستم کمکی پارک عقب، هشدار ترافیک عقب و هشدار تغییر خط با سیستم پایش نقاط کور می‌شود. علاوه بر این، کروز کنترل تطبیقی نیز به‌صورت اختیاری قابل سفارش خواهد بود. رگال اونیر همانند نسخه‌های معمولی رگال صرفاً با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور توسط یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک صرفاً به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

بیوک رگال اونیرطراحی داخلی بیوک رگال اونیر

به گفتهٔ بیوک، فروش سدان‌های میان سایز بین بازهٔ قیمتی ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار طی چهار سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است و این شرکت هم قصد دارد با رگال اونیر حضور قدرتمندی در این بخش داشته باشد. مدیران بیوک پیش‌بینی کرده‌اند که نسخهٔ اونیر به پرفروش‌ترین مدل رگال تبدیل شود چراکه مثلاً در مدل بزرگ‌تر لاکراس، نسخهٔ اونیر ۷۰ درصد فروش بیشتری نسبت به دیگر نسخه‌ها دارد. در رگال نیز هم‌اکنون تیپ‌های بالایی بیش از نیمی از فروش آن‌را به خود اختصاص داده‌اند. فروش رگال اونیر از پاییز امسال با مدل ۲۰۱۹ آغاز شده و قیمت آن‌هم در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد.

بیوک رگال اونیرفضای داخل کابین بیوک رگال اونیرجزئیات بیشتر درباره بیوک رگال اونیربیوک رگال اونیرنمای جلو بیوک رگال اونیر

بیوک رگال اسپرت‌بک به تازگی به یک تریم لوکس‌تر و قدرتمندتر به نام Avenir مجهز
شده است که باعث شده مشتریان لوکس پسند نیز به سمت خرید این سدان
میان رده بروند. هفته گذشته شرکت خودروسازی بیوک برخی از مشخصات
تریم Avenir رگال را منتشر کرده بود و حال این نسخه را به طور رسمی معرفی کرده است.
از این پس رگال نیز همانند بیوک Enclave و LaCrosee دارای تریم لوکس Avenir است.
رگال اونیر اسپرت بک، تنها به صورت جلومحرک به بازار عرضه میشود. قلب تپنده
این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است که قادر به تولید
بیشینه قدرت ۲۵۰ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۳۵۱ نیوتن‌متر است. این قدرت
و گشتاور توسط یک جعبه دنده ۹ سرعته خودکار به محور جلوی Avenir منتقل می‌شود.

بیوک رگال اونیرمعرفی بیوک رگال اونیر

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، بیوک رگال اونیر دارای یک جلوپنجره مشبک جدید است.
همچنین این خودرو به طور استاندارد به رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی مجهز شده است.
چراغ‌های این تریم تمام LED بوده و مه شکن‌های نصب شده درون سپر، با چرخش
فرمان روشن و خاموش می‌شوند. آینه‌های جانبی این خودرو نیز دارای سیستم
تنظیم خودکار شدت بازتاب نور است تا در شرایط محیطی مختلف بهترین تصویر
را از اطراف به راننده نشان دهد.

پدال و خودرو نویس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوک رگال اونیر لوکس‌با تکنولوژی‌های بیشتر معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..