تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک اینستاگرامی وزیر ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در جدیدترین پست منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرام خود همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار تصویری از خود در جمع خبرنگاران منتشر  کرد و این  روز را به اهالی رسانه تبریک  گفت.آذری جهرمی در این پست  نوشت:

رسانه ها
خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران

درود بر شما که جریان آزاد اطلاعات و آگاهی در جامعه را به گردش می رساند و با آزادگی حقوق مردم دفاع می کنند.
تنفس در زیست بوم اخبار و اطلاع رسانی در عین جذابیت و هیجان به طور معمول با فشار، تضعیف و تضعیف است، و اعتماد و اضافی بیشتر از مشاغل دیگر می خواست. جوشش ایده های تازه، تمیز سره از ناسره، تسلیم نمی شود در برابر فشارهای سیاسی یا پیشنهادات محکم و حفظ استقلال در اظهار نظر و تنظیم خبر، ویژگی های یک برجسته و مناسب خبرنگار است که جز انجام حرفه ای خود و دفاع از حقوق مردم به چیزها دیگری اند اندیشد.
رسالت شما کشف واقعی، جستجو برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات افکار عمومی و نقد عادلانه و مبتنی بر واقعیت است و تلاش می کند تا مسیر توسعه همه جانبه کشور را به هم بزنید.
اگر نبود تلاش های شما برای آگاهی رسانی و شفافیت، فساد بیش از آنچه که در حال حاضر ایجاد شده است، ناراحت کننده است.
تلاش های صادقانه و تدبیر آگاهانه شما را در توسعه آگاهی، ایجاد شفافیت، جستجوی حقوقی و نقد بر مبنای واقعیت می اندازیم و روزنامه خبرنگار در پیشاپیش همه شما عزیزان تبریک میگویم.

محمد جواد آذری جهرمی
15 / مرداد / 97

تبریک اینستاگرامی وزیر ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسیدند. به همین مناسبت این روز به نام خبرنگار نام گذاری شده است.

انتهای ‍‍بیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک اینستاگرامی وزیر ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..