تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها در پیام‌رسا بله جلوگیری کنیم؟

چگونه از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها جلوگیری کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "بله" یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد توانسته به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» که قابلیت‌های پرداختی و بانکی از ویژگی‌های برجسته آن است، در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص در چند ماه اخیر رشد رجوع مردم به این پیام‌رسان سرعت بیشتری گرفته است.

کانال رسمی پیام‌رسان بله با انتشار مطلبی اعلام کرد بله این قابلیت را برای کاربرانش ایجاد کرده که از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها جلوگیری کنند.

در کانال پیام‌رسان بله آمده است:

"شاید شما هم تجربه کرده باشید که ناخواسته به گروه یا کانالی اضافه شوید. این اتفاقات برای کاربران جست‌وجوگر که دوست دارند کانال‌ها و گروه‌های جدید را پیدا کنند، جذاب است؛ اما برای بعضی کاربران می‌تواند موجب مزاحمت و عدم تمرکز شود.


اگر شما هم از آن دست کاربرانی هستید که از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها پرهیز دارید، راه حل ساده است. با یک تغییر در تنظیمات، دعوت شدن‌تان به کانال‌ها و گروه‌ها را محدود به مخاطبین و آشنایان‌تان کنید:

از صفحه‌ی «بیشتر»، بخش «تنظیمات» را انتخاب کنید.

از بخش «تنظیمات» به زیر بخش «حریم خصوصی و امنیت» بروید.

در تنظیماتِ حریم خصوصی یکی از گزینه‌های قابل مدیریت «دعوت به گروه و کانال» است. با تغییر تنظیمات این ویژگی می‌توانید امکان اضافه شدن‌تان به گروه‌ها و کانال‌ها را محدود به مخاطبین‌تان کنید. یعنی کسانی که اطلاعات تماس‌شان در اپ شما ثبت شده و ایشان را می‌شناسید.

چگونه از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها در پیام‌رسا بله جلوگیری کنیم؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از ناخواسته اضافه شدن به کانال‌ها و گروه‌ها در پیام‌رسا بله جلوگیری کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..