تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی گچساران مقاوم سازی شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۲ هزارو ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی معادل ۳۵ درصد واحد‌ها در این شهرستان تاکنون مقاوم سازی شده است.

به گزارش شانیوز:حمدالله عباسپور افزود: هفت هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد که تاکنون ۳۵ درصد آن مقاوم سازی شده است.
وی اظهار داشت: ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت امسال برای مقاوم سازی ۱۱۲ واحد مسکن روستایی در اختیار روستاییان این شهرستان قرار داده شد.
عباسپور ابراز کرد: این میزان با سود چهار درصد برای مقاوم سازی مسکن روستایی گچساران به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی بنیاد مسکن تا پایان امسال ۴۰۰ واحد روستایی این شهرستان مقاوم سازی خواهد شد.
وی تصریح کرد: ۸۰۰ متقاضی روستایی هم اکنون پشت نوبت دریافت تسهیلات مقاوم سازی مسکن هستند.
عباسپور افزود: متقاضیان برای نوسازی و بهسازی مسکن خود در روستا‌های شهرستان می‌توانند تسهیلات ساخت را دریافت کنند.
وی اظهار داشت: ۱۸۰ واحد مسکونی در سال گذشته در این شهرستان تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی برای بازسازی دریافت کردند.
عباسپور عمده مشکل اساسی در شتاب بخشی مقاوم سازی واحد‌های روستایی این شهرستان را عدم پرداخت تسهیلات و معوقات بانکی آن از سوی برخی روستاییان عنوان کرد.
وی افزود: تداوم این روند موجب شده بانک‌های عامل سخت گیری زیادی برای پرداخت تسهیلات مورد نظر در این بخش داشته باشند.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران بر لزوم نهادینه کردن مشارکت مردم برای مقاوم سازی واحد‌های مسکونی و تلاش برای حل مشکل ضمانت‌های بانکی تاکید کرد.
شهرستان گچساران دارای ۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار نفر جمعیت روستایی، ۳۸ دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

منبع:سازمان بنیاد مسکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی گچساران مقاوم سازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..