تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح هادی در 874 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 تعداد 918 روستای بالای 20 خانوار در استان وجود دارد که طرح هادی در 874 روستا آغاز شده و در دست اجراست.

به گزارش شمانیوز:علی اصغر آسمانی مقدم افزود: به جز این روستاها، طرح هادی 89 روستای بالای 20 خانوار دیگر استان بازنگری و برای بررسی، تهیه و تنظیم طرح ها تاکنون 10 میلیارد و 933 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه عملیات آسفالت، جوی و جدول، سنگ فرش، میدان و پل در بسیاری از این روستاها اجرایی شده است، افزود: برای تکمیل این پروژه ها تاکنون 99 میلیارد و 874 میلیون تومان هزینه شده است.

** استفاده بیش از 38 هزار تن قیر رایگان در خراسان جنوبی
آسمانی مقدم، اظهار داشت: با اجرایی شدن قانون قیر رایگان در کشور از سال 94 تاکنون 38 هزار و 429 تن قیر رایگان در خراسان جنوبی استفاده شده که 32 میلیارد و 901 میلیون تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: از این مقدار 28 هزار و 139 تن قیر با اعتبار 17 میلیارد و 761 میلیون تومان مربوط به سال 94 و 95 است که در 163 روستا به مساحت 891 هزار و 646 متر مربع صرف شده است.
به گفته وی در سال 96 ، 10 هزار و 290 تن قیر سهمیه خراسان جنوبی بوده است که با اعتبار 15 میلیارد و 140 میلیون تومان یک میلیون و 295 هزار و 961 متر مربع از 186 روستا آسفالت شد.
** بهسازی بافت های با ارزش در چهار روستای خراسان جنوبی
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، گفت: با توجه به اهمیت بهسازی بافت های با ارزش، عملیات بهسازی در چهار روستای فورگ درمیان، خور خوسف، نایبند طبس و چنشت سربیشه آغاز و تاکنون سه میلیارد و 383 میلیون تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بناها در شهرستان خور یک میلیارد و 376 میلیون، فورگ درمیان 737 میلیون، نایبند طبس 720 میلیون و چنشت سربیشه 550 میلیون تومان هزینه شد.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال مالی 97 تاکنون 11 میلیارد و 65 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های طرح هادی مصوب شده است، افزود: در بحث قیر رایگان هم هفت میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده که در حال مبادله موافقت نامه با نهاد های مربوطه هستیم.
طرح هادی روستایی طرحی است که با ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری، تاسیسات و تجهیزات و نیازمندی های عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا و سکونتگاه های روستایی و طرح های جامع ناحیه ای تعیین می کند.

منبع:سازمان بنیاد مسکن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح هادی در 874 روستای خراسان جنوبی در دست اجراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..