تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1500 دستگاه پژو پارس ناقص تكميل مي شود

شركت ايران خودرو فارس در چهار ماهه نخست سال جاري 5 هزار دستگاه پژو پارس توليد و روانه بازار كرده است.

به گزارش شمانیوز: علي كريمي مدير عامل شركت ايران خودرو فارس با بيان اين مطلب گفت: ازابتداي تيرماه سال جاري به دليل عدم تامين قطعه از سوي برخي قطعه سازان 1500 دستگاه پژو پارس با كسري توليد و در پاركينگ اين شركت وجود دارد.

وي تاكيد كرد: اين خودرو های توليدي در انتظار تامين قطعاتي از جمله كيسه هوا، جلو آمپر و فنر چرخشي هستند.

كريمي تاكيد كرد: براساس تمهيدات اتجام شده از هفته آينده خودرو هاي ناقص توليد شده به مرور تكميل و به بازار عرضه خواهد شد.

مديرعامل ايران خودرو فارس ضمن ابراز تاسف از اظهارات غيركارشناسي و شتاب زده تصريح كرد: اساسا تمامي اين خودروها در انواع روش هاي فروش و پيش فروش ايران خودرو فروخته شده و احتكار آن بي معناست و ما به دنبال تحويل هر چه زودتر محصولات به مشتريان هستيم.

منبع: ایکوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1500 دستگاه پژو پارس ناقص تكميل مي شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..