تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرایشگری دیوید بکهام در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به‌ پا کرد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اخیرا دختر 7 ساله دیوید بکهام موهایش را کوتاه کرده این در حالی است که بکهام بارها تاکید کرده بود که به هیچ وجه اجازه نمی دهد موهای شاهزاده کوچولویش کوتاه شود. او با انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی نشان داد که بعد از 7 سال ،خودش اقدام به کوتاه کردن موی دخترش هارپر را کرده است.

در این عکس مشخص است که بکهام از کوتاه شدن موی دخترش ناراحت است اما برعکس هارپر در این لحظه بسیار ذوق دارد. دیوید بکهام در پستی توضیح می دهد که به خواسته دخترش گوش داده و فکر نمی کرده که با کوتاه شدن مو، هارپر زیباتر می شود. 20 ساعت بعد از انتشار عکس دو میلیون کاربر به این عکس واکنش نشان دادند و نظراتشان را اعلام کردند.

آرایشگری بکهام در سایت های اجتماعی سر و صدای زیادی کرد


انتهای پیام/

بکهام آرایشگر دخترش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرایشگری دیوید بکهام در شبکه‌های اجتماعی سروصدای زیادی به‌ پا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..