تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل برای من دیر شده است اما...

اسدزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تجلیل برای من دیر شده استداریوش اسدزاده هنرمند پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مراسم بزرگداشتی که در جشن سینمای ایران برای او و چند بازیگر دیگر برگزار می کنند، گفت: بسیار خوشحال شدم  نه برای خودم، چرا که این اتفاق کار خوب و پسندیده ای است و باید به طور منظم تری برای تمامی هنرمندان انجام شود.

وی بیان کرد: در مورد شخص من حداقل این تجلیل ها دیر شده است اما باز هم قدردان عزیزانی هستم که به یاد من بودند و به امثال حقیر توجه داشتند.

اسدزاده تصریح کرد: تمامی این مراسم ها و آیین ها باعث می شود تا جوانانی که وارد این عرصه می شوند بدانند که پا به چه جایگاه مهمی گذاشتند و قدر و قیمت آن را بدانند.

وی درباره حضور علی نصیریان به عنوان ریاست این جشن هم بیان کرد: علی نصیریان بسیار انسان با سوادی است، ایشان از مردان بزرگ سینمای ایران هستند وجایگاه ایشان  ریاست این قبیل مراسم ها است، من مقالات و نوشته های ایشان را در زمان قبل از انقلاب که در روزنامه ها منتشر می شد می خواندم و از همان موقع به ایشان ارادت ویژه پیدا کردم.

بازیگر سریال های ماندگاری همچون «چراغ جاد» و «خانه سبز» درباره سابقه همکاری با نصیریان گفت: متاسفانه علیرغم دوستی که با هم داریم نتوانستیم در کار مشترکی حضور داشته باشیم ولی در کارهای مختلف با هم در ارتباط بودیم و از نظرات هم استفاده می کردیم .

اسدزاده در پایان در خصوص حضورش در مراسم جشن سینمای ایران که در باغ کتاب برگزار خواهد شد،گفت: برخی کسالت ها به سبب سن و سالم اجتناب ناپذیر است اما حتما در مراسم حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/

تجلیل از هنرمندان پیشکسوت سینما و تلویزیون در جشن سینمای ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل برای من دیر شده است اما...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..