تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی ۱۲۰ پروژه کلان در سطح کشور/ کشور نیازمند راه اندازی ۱۷۰ ستاد محوری است

ساعت: 16:02 منتشر شده در مورخ: 1397/05/14 شناسه خبر: 1394867

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فنآوری خبرداد؛

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فنآوری گفت: 120 پروژه کلان در بخش های مختلف شناسایی شده است که قابلیت اجرا دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،حسین قدیانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 120 پروژه کلان در سطح کشور از سوی سازمان بسیج شناسایی شده است که امیدواریم با همکاری دانشگاه ها، صنعت و سیستم اجرایی برنامه ریزی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه یکی از بحث های جدی در حوزه علم و فنآوری مدیریت دانش است، افزود: اگر چه مشکلی در حوزه دانش نداریم و رتبه 13 آی اس آی موید این مطلب است در حالی که این رتبه در  فنآوری به 74 می رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه علم به فنآوری و فنآوری در کشور به ثروت به دلیل عدم مدیریت دانش تبدیل نمی شود، افزود: سامانه ای در حال طراحی است تا درگاه اتصال نیازمندی ها و توانمندی ها را اجرایی کند.

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فنآوری ادامه داد: در حال حاضر با وجود 4 میلیون و 600 هزار دانشجو و 180 هزار عصو هئیت علمی هنوز نتوانسته ایم به مدیریت دانش برسیم.

قدیانی گفت: با وجود اینکه چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد،هنوز ارتباط بین دانشگاه و صنعت محقق نشده است.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد نانو در کشور، گفت: در حال حاضر دانشگاه رشته محور، بازار محصول محور و صنعت، تکنولوژی محور حرکت می کند و هیچ کدام در راستای هم نیستند.

این مسئول با بیان اینکه کشور نیازمند راه اندازی 170 ستاد محوری است، گفت: در خصوص صنعت لاستیک به طور مثال دانشگاه هیچ نقشی ندارد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه معاونت علمی سیاستگذاری بود اما به سمت مسائل اجرایی رفته است،افزود: در حالی که باید برای صنعت و وزارت علوم سیاستگذاری کند.

رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فنآوری ادامه داد: اعلام نیاز برای محصول باید از بازار آغاز شود اما اگر گام های بیشتر رو به جلوتر بردایم می توانیم نیاز سنجی کنیم که این امر نیازمند تشکیل اتاق فکر در این زمینه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی ۱۲۰ پروژه کلان در سطح کشور/ کشور نیازمند راه اندازی ۱۷۰ ستاد محوری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..