تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر فعالیت معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1397/05/14 شناسه خبر: 1394858

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر فعالیت معادن در استان زنجان گفت: نظارت بر فعالیت معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل آقاجانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  با بیان اینکه نظارت بر معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است، اظهار کرد: مسئولین ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها در راستای عمل به وظیفه سازمانی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت‌های فرماندرای‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های تاثیرگذار مناطق استان زنجان جهت پیشبرد اهداف حراستی و حفاظتی از منابع طبیعی بیان کرد: برای موفقیت در اجرای پروژه‌ها ضروری است تا موضوع آموزش و ترویج مردم محلی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه اعتبارات فنی تصویب شده به بخش منابع طبیعی نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است، خاطر نشان کرد: مسئولین بخش‌ها و واحدهای اداره کل منابع طبیعی باید در استفاده از منابع مالی و انسانی کاملا هوشمندانه و با دقت رفتار کنند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات استفاده شده از صندوق توسعه ملی و مزایای این صندوق در راستای شفاف رسانی به عموم مردم در مناطق اطلاع‌رسانی شود، با توجه به وضعیت منابع انرژی نیز گفت: صرفه جویی از منابع از جمله آب، برق و غیره با توجه به وضعیت نامعلوم اعتباراتی که در آینده تخصیص می یابند باید مورد توجه مسئولین در شهرستان‌ها باشد.

آقاجانلو به مسئولین شهرستانی دستور داد تا مسائل مربوط به تمدید پروانه چرا را در روستاهای هدف مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر معادن در شهرستان ها بسیار ضعیف است، بیان کرد: مسئولین ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها در راستای عمل به وظیفه سازمانی باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر فعالیت معادن در شهرستان‌ها بسیار ضعیف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..