تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان روی «زودپذیران» جامعه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند/ نیازمند هنرمندان ظریف‌بین برای بیان جنگ به زبان کودکانه هستیم

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1397/05/14 شناسه خبر: 1394744

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی؛

سردار جعفری گفت: یکی از دسته‌های جامعه ایرانی که دشمنان آنان را هدف خود قرار داده‌اند زودپذیران جامعه هستند که افراد زیر 20 سال را تشکیل می‌دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سردار عزت الله جعفری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی که به منظور تدوین آثار دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن تمام همت خود را برای غلبه‌ی فرهنگ غرب در جهت استحاله فرهنگ اسلامی از جامعه ایران به کار بسته و تمرکز خود را برای نیل به این هدف معطوف ساخته است.

وی ادامه داد: تجربه هشت سال دفاع مقدس برای غرب ثابت کرد که در جنگ تن به تن مقابل ایران موفق نخواهد بود لذا میدان جنگ را طی چند دهه تغییر داده است.

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه جامعه‌شناسان غربی جامعه ایران را به پنج دسته تقسیم کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترینِ دسته‌ها زودپذیران هستند که به دور از عقل و منطق، صرفا با تکیه بر احساسات پذیرای فرهنگ غرب می‌شوند و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی متذکر شد: دشمن برنامه استحاله‌ی خود را برای زودپذیران که در دایره‌ی سنی زیر ۲۰ سال هستند مقرر کرده و کودکان بیش از دیگران در معرض تهدید قرار دارند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بعد از جنگ به طرف الگوسازی نرفته و در بحث آموزش کودک و نوجوانان به طور موثر کار نکردیم، در حالی که ظرفیت قهرمان پروری به طور چشم گیر در تمام ابعاد جامعه وجود دارد.

وی تاکید داشت: پرورش کودکان یک هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده‌ای است که توسط این کودکان و نوجوانان ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در ذهن کودکان قهرمان سازی نکرده‌ایم، اذعان کرد: امثال بتمن و زورو قهرمانان و مُنجیان غربی هستند که به خوبی پرورش یافته‌ و در اذهان کودکان و نوجوانان ریشه دوانده‌اند به صورتی که نوجوان امروز غرب را حلال مشکلات خود تصور می‌کند.

جعفری با بیان اینکه اگر بتوانیم الگوهای دفاع مقدس را برای جامعه معرفی کنیم و بر اساس روش اسلام پیش برویم لشکری که حافظان حریم اسلام و انقلاب هستند، تربیت خواهند شد، عنوان کرد: بیان جنگ به زبان کودکانه هنر خاصی می‌طلبد که نیازمند ورود هنرمندان ظریف‌بین و نکته‌سنج می‌باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان روی «زودپذیران» جامعه حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند/ نیازمند هنرمندان ظریف‌بین برای بیان جنگ به زبان کودکانه هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..