تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای جدید ترامپ درباره دلایل دیدار پسرش با روسها

ادعای جدید ترامپ درباره دلایل دیدار پسرش با روسها

به نقل از رویترز،«دونالد ترامپ» روز یکشنبه با انتشار یک پیام توئیتری ادعا کرد که «دونالد ترامپ جونیور» در جریان رقابتهای انتخاباتی۲۰۱۶ برای کسب اطلاعاتی علیه «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات این انتخابات در محل برج «ترامپ» با روسها دیدار کرد.

وی در دفاع از این ملاقات جنجالی، آن را اقدامی «کاملاً قانونی» و «مطابق با عرف سیاسی» خواند!

این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا پیش از این گفته بود که موضوع مورد بحث در این دیدار، فرزندخواندگی کودکان روس توسط شهروندان آمریکایی بود!

گفتنی است که «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا همچنان در حال بررسی و انجام تحقیقات پیرامون تبانی احتمالی اعضای کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه به منظور پیروزی در این انتخابات است. بخشی از تحقیقات این پرونده به جزئیات دیدار انجام شده در برج ترامپ در شهر نیویورک میان «دونالد ترامپ جونیور» و سایر مشاوران کارزار انتخاباتی ترامپ با گروهی از اتباع روس در نهم ژوئن ۲۰۱۶ می پردازد.

لازم به ذکر است که مقامات کرملین بارها اتهام هرگونه مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا را رد کرده اند.

2323




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای جدید ترامپ درباره دلایل دیدار پسرش با روسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..