تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




النصر در آستانه توافق با عمر عبدالرحمن!

طرفداری: در حالی که در چند روز گذشته تمام منابع عربی و عربستانی خبرهایی مبنی بر توافق عمر عبدالرحمن ستاره العین امارات با الهلال عربستان منتشر کردند اما حالا برخی منابع اعلام کردند النصر عربستان وارد رقابت با الهلال برای جذب ستاره اماراتی شده است و حتی در آستانه توافق با این بازیکن است.

النصر در آستانه توافق با عمر عبدالرحمن!

به گزارش یورو نیوز عربیا، در حالی که الهلال پیشنهاد 21 میلیون ریال سعودی برای جذب عمر عبدالرحمن داده است حالا شنیده می شود النصر عربستان با 28 میلیون ریال خواهان عمر عبدالرحمن شده است. تیم النصر در حال بستن تیمی قدرتمند است و آن ها همین چند روز پیش موفق به جذب احمد موسی، ستاره نیجریه ای باشگاه لسترسیتی شده اند.

بعد از انتشار این اخبار هواداران الهلال بسیار خشمگین شده اند و به شدت به این موضوع در توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده اند. هواداران الهلال با ایجاد هشتگی به اسم (الهلال از هر بازیکنی بزرگتر است) اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.

در حالی که هایجک این روزها در اروپا تبدیل به یکی از اتفاقات جالب شده است ظاهر این موضوع به فوتبال آسیا نیز سرایت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «النصر در آستانه توافق با عمر عبدالرحمن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..