تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات فنی گوشی هوشمند Motorola One در TENAA فاش شد +تصاویر

مشخصات گوشی Motorola One فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت موتورولا طی سال های اخیر به دلیل عرضه گوشی های پایین رده و ارزان قیمت بسیار مورد توجه علاقه مندان به گوشی های هوشمند قرار گرفته است، چرا که می‌توانند به راحتی و با صرف کمترین هزینه یک گوشی نسبتا خوب و کارآمد داشته باشند.

در همین رابطه شرکت موتورولا به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی Motorola One خود منتشر کرده است. این گوشی مانند سایر گوشی‌های میان رده موتورولا نیست و اطلاعات سخت افزاری آن نیز گواه بر این موضوع است.

بر اساس اطلاعاتی که TENAA از گوشی جدید موتورولا منتشر کرده است، این محصول مجهز به صفحه نمایش 6.18 اینچی است. صفحه نمایش بزرگ این گوشی نسبت تصویری معادل 2246 در 1080 دارد. همچنین گفتنی است؛ تراشه Snapdragon 636، حافظه رم 4 تا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایتی و دوربین اصلی دوگانه 16+5 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات گوشی نسل جدید موتورولا با نام Motorola One است.

در ادامه نیز تصاویر فاش شده از این گوشی را مشاهده می‌کنید:

مشخصات فنی گوشی هوشمند Motorola One فاش شد +تصاویر

بیشتر بخوانید: طلوع جنگاوران شرق؛ معرفی عنوان انحصاری Ghost Of Tsushima

انتهای پیام/

مشخصات فنی گوشی جدید شرکت موتورولا فاش شد +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات فنی گوشی هوشمند Motorola One در TENAA فاش شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..