تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلای وحشتناکی که خوردن میوه نشسته سر کودک خردسال آورد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کودکی 8 ساله در دهلی نو از سردردهای مکرر و تشنج های پی در پی به بیمارستان مراجعه کرد و پزشکان بعد از معاینه و بررسی های لازم به چیز عجیبی در سر او برخورد کردند،در مغز این کودک یک کیست تشکیل شده بود.

بلای وحشتناکی که خوردن میوه نشسته سر کودک خردسال آورد!

بررسی های بیشتر نشان داد که کودک به بیماری سیستی‌سرکوزیس  مبتلاست که بر اثر به وجود آمدن بافت های عفونی بروز کرده بود.طبق گزارش مجله علمی پزشکی "Health Medicine Network"علت این بیماری وجود انگل تنیا یا کرم کدو است که احتمالا تخمک های این انگل از راه خون به معده وارد شده  و پس از آن به مغز رسیده است.گوشت خوک خام،میوه یا سبزی نشسته از منابع بوجود آورنده این انگل هستند .

بلای وحشتناکی که خوردن میوه نشسته سر کودک خردسال آورد!

بیشتر بخوانید:بیماری وحشتناکی که پسر ۱۹ ساله را در خانه حبس کرد! +فیلم

در پی این بیماری که بر اثر خوردن میوه نشسته بوجود آمده بود،وزن کودک هندی 20 کیلو افزایش یافت و علاوه بر مشکلات تنفسی در راه رفتن نیز به مشکلات فراوان برخورده بود.پزشکان که 6 ماه قبل از تشخیص  سیستی‌سرکوزیس به اشتباه داروهای تقویتی با دوز بالا برای این کودک تجویز می کردند بعد از رسیدن به علت اصلی سردرد داروهایی جدید به کودک 8 ساله دادند که هم وزنش کاهش یافت و هم توان راه رفتن را مجدد به دست آورد همچنین پس از رفع سردردها در کلاس های درس حاضر شد تا تحصیل خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلای وحشتناکی که خوردن میوه نشسته سر کودک خردسال آورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..