تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید

برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید

به گزارش خبرآنلاین، به گفته محققان اگر دانش‌آموزان و دانشجویان وضعیت خوبی برای نشستن اتخاذ کنند، امتحان ریاضی خود را خود پاس می‌کنند.{لینک}

«اریک پِپِر» استاد دانشگاه سان‌فرانسیسکو دراین‌باره می‌گوید: دانش‌آموزان مضطرب نمی‌توانند ریاضی حل کنند و بد نشستن آن‌ها باعث فشار آمدن به مغز شده و درنتیجه مغزشان کار نمی‌کند.

طبق تحقیق اریک و همکاران روی 125 دانش‌آموز و دانشجو، 56 درصد از دانش‌آموزان تائید کردند که درست نشستن در حل ریاضی به آن‌ها کمک می‌کند.

«ریچارد هاروی»، استادیار دانشگاه سان‌فرانسیسکو که در این تحقیق مشارکت داشته گفت: نشستن در موقعیت دفاعی باعث به خاطر آوردن خاطرات منفی قدیمی در ذهن شده و اجازه حل مسائل ریاضی را نمی‌دهد.

به گفته این محققان درست نشستن به فرد مضطرب کمک زیادی می‌کند تا بتواند بر مشکل ایجادشده غلبه کند و این فقط در مورد دانش‌آموزان برای حل ریاضی نیست و در بسیاری از مواقع کمک‌کننده خواهد بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..