تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر رادیو قرآن ازعوامل سریال پدر

ربه گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ابوالقاسمی مدیر شبکه قرآن در مراسم تقدیر از عوامل سریال پدر گفت:به عنوان یک شهروند و شخصی که سال ها در این مسیر گام برداشتم معتقدم که بهترین کار برای ارتقای سطح اطلاعات مردم از قرآن، ایجاد انگیزه در میان جامعه است.

وی ادامه داد: زندگی بدون قرآن معنا ندارد اگر ما بتوانیم جایگاه قرآن را در جامعه به خوبی معرفی و نیاز قطعی در جامعه ایجاد کنیم دیگر نیازی نیست که مبلغ قرآن باشیم و افراد را به حضور در کلاس‌های قرآنی و جلسات و محافل دعوت کنیم چرا که در این صورت خود افراد جذب قرآن می‌شوند.

ابوالقاسمی تصریح کرد:سال ها آرزو داشتم که چنین سریالی ساخته شود و مردم طعم زندگی کردن با قرآن را تجربه کنند که این اتفاق با سریال پدر رخ داده است. اگر در سطح جامعه نسبت به چیزی احساس نیاز شود، مردم خود فعال می‌شوند که این موضوع برای تولید این‌گونه سریال‌ها بسیار موثر است و برخی از دیالوگ‌های سریال پدر نیز نشان‌دهنده پیام‌های بسیار خوب برای مردم است.

مدیر رادیو قرآن بیان کرد:به عنوان عضوی ازجامعه قرآنی از عوامل سریال پدر تشکر می کنم در تیتراژ انتهایی سریال آیه های خوبی انتخاب شده است حتی واژه هایی که حافظان استفاده می کنند در سریال به صورت دقیق شاهد هستیم .

عنقا تهیه کننده ضمن تشکراز توجه رادیو قرآن به سریال پدر گفت :امیدوارم نتیجه کار باعث روسیاهی ما در مقابل شما نباشد.

وی ادامه داد:زمانی که کار را نوشتم در نسخه نهایی که فیلمنامه آماده شد سید حسین امیر جهانی به عنوان یکی از همکاران کنار ما بود به دلیل درگیری من در تهیه کار، حضور ایشان در نسخه نهایی و در کنار کارگردان بسیار مهم است .

توفیقی کارگردان سریال پدر گفت: ذات هنر و هنرمند تشنه دیده شدن است، زمانی که کاری ساخته می شود و متوجه استقبال مخاطب می شویم خستگی از تن عوامل در می آید.

وی افزود: از همه به دلیل اینکه با جزییات کار رادیدند تشکر می کنم شاید برای من ساخت این کار با کارهای دیگر تفاوت اساسی داشت، جدا از دنیای تکنیک که در ساختار کارهایمان استفاده می کنیم مفاهیمی در آن وجود داشت که می توانستیم به سادگی از آن بگذریم اما نیازمند اجرای صد درصد درست بود.

توفیقی گفت:به تواضع و فروتنی حامد عنقا احترام می گذارم اما ایشان علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی،طراح کار و صاحب اثرهستند و من هیچ کدام از صحنه های قرآنی را بدون مشورت ایشان فیلمبرداری نکردم.

گفتنی است؛در پایان مراسم از طرف مدیر شبکه قرآن و سازمان اوقاف و امور خیریه هدایایی به حامد عنقا و بهرنگ توفیقی اهدا شد.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر رادیو قرآن ازعوامل سریال پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..