تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسخره شدن خواننده مشهور به خاطر آرایش عجیبش (عکس)

مسخره شدن خواننده مشهور به خاطر آرایش عجیبش

به گزارش ایران ناز موجی از تمسخر خواننده زن مشهور در فضای مجازی به راه افتاده است.تصاویر جدید ریحانا با آرایش تند و غلیظ و عجیب و مدل ابروهای او باعث شوخی و خنده مردم شده است.  پس از انتشار و نمایش عکس ریحانا، خواننده ی معروف روی شماره ی سپتامبر مجله ی ووگ بریتانیا،این خواننده با موجی از انتقادات و نظرات تند و گزنده مواجه شده است.

در این تصاویر ریحانا در شکل و ظاهری متفاوت از قبل دیده می شود. او در این تصاویر ابروهایش را به طور کامل برداشته و به جای آن دو خط نازک گِرد را در بالای چشمانش کشیده است.

این ابروهای نامعمول و نازک با رژ لب پر رنگ و آرایش تند او باعث شده تا طرفدارانش از او بخواهند که در همان شکل قبلی خود باقی بماند و خلاقیت هایش را بیش از هر چیز روی آلبوم ها و ترانه هایش اعمال کند.

این انتقادات تا جایی پیش رفت که «ریچارد آرنولد» مجری معروف آمریکایی با گریم جدید ریهانا در برنامه اش حاضر شد و موجی از تمسخر و خنده را در استودیو به راه انداخت.

مسخره شدن خواننده مشهور به خاطر آرایش عجیبش (عکس)

ریچارد آرنولد با آرایشی شبیه ریحانا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسخره شدن خواننده مشهور به خاطر آرایش عجیبش (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..