تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موجود مرگباری که بازیگر مشهور در خانه‌اش به دام انداخت! +فیلم

موجود مرگباری که بازیگر مشهور در خانه اش به دام انداخت!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیکول کیدمن بازیگر زن مشهور هالیوودی به طور اتفاقی در لبه استخر خانه اش یک رتیل بزرگ و خطرناک پیدا کرد.

موجودی که به سم کشنده اش شهرت دارد و می تواند یک انسان بالغ را از پا در بیاورد. این بازیگر سرشناس سینمای جهان، رتیل سمی را درون یک لیوان بزرگ انداخت.

نیکول کیدمن درباره اینکه چه تصمیمی برای شکار غیرمنتظره خود گرفته است توضیحی ارائه نداده اما به احتمال زیاد قصد کشت آن را ندارد و ممکن است این موجود مرگبار را نزد خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید:کشف هیولای مرموز در تاریکی آب‌های اقیانوس +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موجود مرگباری که بازیگر مشهور در خانه‌اش به دام انداخت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..