تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در نمایشگاه/ ضرورت حمایت از فضای تولید و کسب و کار

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران:

معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت تصریح کرد: صنایع بزرگ باید هولدینگ و لوکوموتیو صنایع کوچک باشند.

به گزارش شمانیوز، صادق نجفی در برنامه فرصت‌ها و چالش‌های صنایع کوچک شبکه خبر با بیان اینکه اگر شرایط خوب باشد این نمایشگاه قابل تمدید است، گفت: برای اولین بار این تعداد واحد صنعتی کوچک و متوسط به صورت B2Bو B2C توانمندی های خود را عرضه می کنند.
نجفی ادامه داد:مسوولان مختلف از سراسر کشور در این نمایشگاه دعوت می شوند و به مشکلات واحدها رسیدگی می کنند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 90 درصد صنایع کشور کوچک هستند،این صنایع آسیب پذیرند و نیاز به مراقبت و حمایت دارند.
نجفی با تاکید بر اینکه باید به همفکری، همدلی، همگرایی و هم افزایی برسیم، اظهار کرد: چرا عده ای فقط به فکر پمپاژ ناامیدی برای تولید در کشور هستند، مسوولان به این باور برسند که توانایی تولید در کشور بالا است.
وی ادامه داد: برای موضوع ارزش افزوده واحدهای تولیدی جلسات متعددی برگزار شد، این موضوع در مجلس در حال بررسی و نهایی شدن است.
نجفی تصریح کرد: در هر شهرک صنعتی حداقل 3 نماینده برای انتقال مشکلات واحدهای صنعتی داریم، خروجی مشکلات برای پیگیری به وزیر صنعت،معدن و تجارت و معاونت‌های تخصصی ارجاع می شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بزرگترین مشکلات کشور اشتغال و معیشت مردم است، از تولید داخل باید در راستای افزایش اشتغال حمایت کرد، ممنوعیت واردات 1339 قلم کالا در این راستا بود.
وی یادآوری کرد: رسانه ها 21 مردادماه در کنار ما باشند و به حمایت از sme ها بیایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در نمایشگاه/ ضرورت حمایت از فضای تولید و کسب و کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..