تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خریداران مس کاتد باید مفتول تولیدی خود را در بورس عرضه کنند

مدیر عامل بورس کالا می‌گوید خریداران مس کاتد از بورس کالای ایران موظف هستند جهت تأمین نیاز بازار داخل، مفتول مس تولیدی خود را در این بازار عرضه کنند.

به گزارش شمانیوز، حامد سلطانی نژاد اظهار کرد: خریداران مس کاتد موظف هستند مفتول تولیدی خود را در بورس کالا عرضه کنند؛ در غیر این صورت از خریدهای بعدی آن‌ها در بورس جلوگیری به عمل خواهد آمد.

او با اشاره به اقدامات به عمل آمده درباره پالایش خریداران مس در بورس کالا اظهار کرد: بعد از اعلام ارز رسمی، قیمت‌های پایه در بورس کالا بر مبنای این نرخ ارزش گذاری شده و رقابت ها نیز بر همان مبنا روی قیمت‌ها انجام می‌شود. این اتفاق موجب شد قیمت‌هایی که در بورس کالا کشف می‌شود، بعضاً از قیمت‌های خارج بورس، پایین‌تر باشد که به موجب آن تقاضا برای محصولاتی که در بورس عرضه می‌شود، افزایش یافت.

وی تاکید کرد: برای حذف تقاضای کاذب از بازار، با اقداماتی که با هماهنگی وزارت صمت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از تولیدکننده و همچنین انجمن مربوط برای پالایش متقاضیان مس صورت گرفته، این قبیل فعالیت‌های سوداگری و اقدام جهت انبارکردن و احتکار مواد اولیه موردنیاز تولیدکننده‌های واقعی به حداقل می‌رسد.

سلطانی‌نژاد تاکید کرد: در همین راستا بنا داریم از مصرف کالای عرضه شده بورس کالا در صنایع پایین دست مطمئن شویم؛ اما اگر کسانی در پایین دست وجود داشته باشند که بخواهند کالا را از بورس بگیرند و وارد چرخه تولید نکنند، قطعا با این افراد برخورد می‌کنیم و کدها و تقاضاهای غیرواقعی را با همکاری وزارت صنعت و سازمان حمایت ممنوع خواهیم کرد.

وی تاکید کرد هر چند ارز آوری ناشی از صادرات و تعهدات صادراتی برای سیاست‌گذاران اقتصادی و بورس کالا مهم است اما تأمین نیاز صنایع داخلی در بورس در درجه اول اولویت قرار دارد.

منبع:ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خریداران مس کاتد باید مفتول تولیدی خود را در بورس عرضه کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..