تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو رونمایی می‌شود

//سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو رونمایی می‌شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون چوگان، مراسم رونمایی از سند ثبت جهانی چوگان، "بازی سوار بر اسب همراه با موسیقی و روایتگری در یونسکو" دوشنبه (۲۲ مردادماه) در باشگاه چوگان فرح آباد (قصرفیروزه) برگزار خواهد شد.

گفتنی است، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این مراسم حضور خواهند داشت.

همچنین رژه چوگان‌بازان، بازی دو تیم چوگان، اجرای نوازندگی موسیقی چوگان از دیگر برنامه‌های مراسم رونمایی از سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو خواهد بود.

انتهای پیام/

رونمایی از سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سند ثبت جهانی چوگان در یونسکو رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..