تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالفقارنسب: نعمتی بازیکنی خلاق و تکنیکی است

خبرگزاری میزان: بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ‌برتر اظهار داشت: من فکر می‌کنم با توجه به از دست دادن چند بازیکن کلیدی و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول، برانکو از بازیکنان جایگزین مناسبی استفاده کرده و تیم به هماهنگی خوبی رسیده است.

وی افزود: این تیم بسیار با انگیزه و رو به جلو بازی می‌کند و من آینده خوبی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم، تنها نکته برای این تیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا است چرا که کار در آسیا بسیار سخت است و حریفان پرسپولیس در حال تقویت خود هستند. پرسپولیس نیاز به بازیکنان قوی، باتجربه و ارزشمندتری دارد تا بتواند در آسیا موفق ظاهر شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط آمادگی سیامک نعمتی گفت: این فوتبالیست دارای شخصیت بسیار بزرگی است و توانسته خود را در پرسپولیس بالا بکشد، اگر شرایط جسمانی‌اش بهبود پیدا کند می‌تواند آینده درخشانی در فوتبال ایران داشته باشد. این بازیکن از نظر تکنیکی و فکری فردی بسیار خلاق است.

ذوالفقارنسب در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون کم‌کاری سروش رفیعی در بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اعتنایی به فضای مجازی ندارم و این حرف‌ها را الان از شما می‌شنوم. اطمینان دارم که اصلا این موضوع صحت ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالفقارنسب: نعمتی بازیکنی خلاق و تکنیکی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..