تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدیه سینما آزادی برای روز خبرنگار

هدیه سینما آزادی برای روز خبرنگاررضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی، درباره تسهیلاتی که این پردیس برای روز خبرنگار در نظر گرفته، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: خبرنگاران محترم طبق معمول با ارائه کارت خبرنگاری، می‌توانند از صبح تا شب روز هفدهم مرداد در پردیس آزادی حاضر شده و فیلم مورد علاقه خود را ببینند.

وی افزود: پیشاپیش روز خبرنگار را به کسانی که مخلصانه کار خود را انجام می‌دهند و واسطه‌ای بین فرهنگ و مردم هستند، تبریک می‌گویم و امیدوارم بیش از پیش در این کار کوشا باشند و به راه خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار نامگذاری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدیه سینما آزادی برای روز خبرنگار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..