تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین اجتماعی نخستین خاکریز جنگ اقتصادی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم، گفت: جنگ اقتصادی، خاکریز می خواهد و امروز این سازمان نخستین خاکریز این جنگ است و در خط مقدم جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد.

به گزارش شمانیوز: دکتر سید تقی نوربخش در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان افزود: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و مطمئنا این جنگ بر سازمان تامین اجتماعی اثرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه بسیار خرسندم در منطقه جنوب کرمان با تمدن و فرهنگی چند هزار ساله حضور پیدا کردم، ادامه داد: این ششمین سفری است که به استان کرمان دارم و یادم نمی رود مدیران استانی در نخستین سفری که داشتم، اعلام کردند که طی هشت سال هیچ مدیرعاملی به این استان سفر نکرده است.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید دست به دست هم داده و مشکلات مردم را برطرف کنیم زیرا ما مدیون این مردم هستیم و باید پیگیر رفع مشکلات آنها باشیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مسئولان همواره باید بین مردم باشند ، گفت: نباید بین مردم و مسئولان فاصله بیفتند.
دکترنوربخش ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ٤١ میلیون نفر را تحت پوشش دارد که این افراد نیمی از جمعیت کشور به شمار می روند و این سازمان به ٦ میلیون نفر مستمری بگیر در کشور، مستمری پرداخت می کند.
وی عنوان کرد: تامین اجتماعی در سال جاری ماهیانه ٦ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان مستمری، بدون اتکای به نفت، پرداخت می کند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با بیان اینکه جیرفت و عنبرآباد در شمار شهرهای بزرگ این استان به شمار می روند اظهار داشت: ظرفیت پوشش بیمه ای این ٢ شهرستان به دلیل غیرصنعتی بودن زیاد نیست و ضریب پوشش بیمه ای کمی دارند.
دکترنوربخش اضافه کرد: در این سفر قول می دهم یک شعبه تامین اجتماعی جدید در جیرفت احداث شود و از آنجا که تعداد بیمه شدگان ٨٠ هزار نفر است شعبه تامین اجتماعی این شهرستان از درجه ٢ به سطح یک ارتقا یابد.
وی بیان کرد: در زمینه امکانات درمانی با تعامل دانشگاه علوم پزشکی، چند پزشک متخصص دیگر در این منطقه فعال می شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین گفت: مسئولان استانی و شهرستانی طی ماه آینده از امکانات موجود در این منطقه بازدید و یک طرح عملیاتی جامعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی ارائه کنند تا یک مرکز درمانی برای تامین اجتماعی احداث یا خریداری شود.
دکترنوربخش تصریح کرد: تعیین تکلیف خرید یا احداث مرکز درمانی جیرفت تا یک ماه آینده مشخص می شود.
وی همچنین به مشکلات شهرستان عنبرآباد اشاره و عنوان کرد: در این شهرستان، باید پرسنل درمانی افزایش یابد و طرح ارتقاء نمایندگی تامین اجتماعی به شعبه انجام شود.
دکتر نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی به منظور بررسی امکانات درمانی این شهرستانها به جنوب کرمان سفر کرد.

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین اجتماعی نخستین خاکریز جنگ اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..